Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Maurits91: Skamfet låt av et skamfett band. Foretrekker Singalong Songs for the Damned and Delirious fremfor The Butchers Ballrom, men åpningssporet av sistnevnte er likefullt et mesterverk. 8/10

@noctua_nh-d14: Hensikten her er rangere låten over før man poster sin egen. Og for å svare på spørsmålet ditt så mener han at noen her tror deres musikksmak er overlegen andres. PgUp syns eksempelvis at det maskinelle og emosjonsløse skvipet han kommer med er musikk for de smarte, mens musikken til Nettels er for de dumme. Noe som så klart er både tull og tøys.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ot:
Blir litt irritert av "høyere klasse"-innlegg. Men sangen er ganske kjedelig, 2/10

Hva betyr "høyere kalasse"-innlegg? :hmm:

det hadde noe men ham PgUp-fyren å gjøre:

Kjedelige greier. Passer for personer med lavere intellekt som ikke liker å bli utfordret intellektuelt. Musikk for hvermansen med andre ord, den lavere klasse.

OT:

litt hipstyhipster, men jeg er egentlig glad i vampire weekend :) 8/10

Lenke til kommentar

Denne sangen ble bare helt uforståelig for meg. Kommer bare enkle "lyder" som ikke gir noen mening. 0,5/10.

2/10

Kjedelige greier. Passer for personer med lavere intellekt som ikke liker å bli utfordret intellektuelt. Musikk for hvermansen med andre ord, den lavere klasse.

*snip*

EDIT:

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva folk sier over internett, men akkurat dette kjente jeg at ble litt irritert over! Kaller du meg dum bare fordi jeg har en helt annen interesse for musikk enn deg? Greit nok at man kan være uenig, men herregud vis litt respekt!

Men hvis du vil ta den holdningen, så skal jeg gi deg en kort anmeldelse på "sangen" din. Pianoklimpring som ikke gir noen mening er bare støy! Greit nok at det er imponerende fingerferdigheter, men det er faen meg ikke musikk! Slik musikk høres bare på av "overklassen" som kun bruker tiden sin på rakke ned på andre mennesker!

*Dagens rant*

Nå leste jeg teksten over i din forrige post og velger å stole på det. Setter teksten jeg egentlig skrev i spoiler hvis noen har interesse over litt "rant" :p

ZzzzzZzzzzzzzZzZzzzzzZ. 1/10

Neida! </3

ot:
Blir litt irritert av "høyere klasse"-innlegg. Men sangen er ganske kjedelig, 2/10

Den var bare for rolig for min smak. Fyren var flink til å synge. ;)

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Ehh, du så at jeg skrev over sangen min at det kun var en spøk? :p Den sangen jeg postet var jo for å vise hvor latterlig spøken var, musikk snobber som påstår de liker den type "musikk" jeg postet.

Uansett 5/10

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...