Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) haha, sangen får strykkarakter, hadde sluttet på dagen om han kisen der skulle "underholdt" meg mens jeg jobbet. Som humor var den grei nok, men unødvendig lang. 4/10 Brother Ali - Us Endret 6. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nei, dette var ikke fint å høre på. 1/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ^^Ironien Lite vellykket blanding av sjangre, dårlig vokal og latterlig svak tekst. Noen av overgangene funket bra. 1.5/10 Emancipator - Lionheart (finnes det bedre musikk 4 om natten? isåfall pm meg ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Deeeilig musikk, altså. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Rotete og bråkete 7/10 ein bør nesten ta med videoen i ratinga, den er digg Endret 7. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Var ganske kult, og som du sier var videoen rimelig fet. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ørlitt for alternativt for meg, dette. Jeg kan godt se for meg at den er god på fest, men å sitte alene å høre på den gir meg egentlig ikke så mye. Men i en annen setting, slett ikke dumt. 5,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) 5/10 Ikke min type musikk i det hele tatt, men prøver å være objektiv. Den begynte forsiktig og 'glad' (litt for glad for min del), men ellers tok den seg opp og var generelt bra gjennomført. Effektene var godt lagt på, noe som trekker opp. Se filmen hos Youtube Endret 7. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hører ikke på store mengder metal, og ikke noe som er mer progressivt og mørkere enn dette. Stort sett hører jeg metal når jeg er på konsert, så for meg blir det helt naturlig å forestille meg hvordan denne hadde vært å oppleve live. Og det tror jeg hadde vært grisefett, for å være helt ærlig. Energisk og aggressivt. Til stuebruk er jeg dog litt mer skeptisk. 5,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Kanskje den kuleste sangen som har vært populær på 90-tallet. Rick Rubin er geni og Jay-Z er latterlig fet på den. 10/10 Endret 7. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Litt tam sang, men fin stemning, pluss at Nick Cave har tøff stemme, 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 7. oktober 2009 av Pliscin Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 åhh, denne var digg 8,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 1/10 jeg kan rett og slett ikke fordra techno og ser ikke så mye musikalskt i det, bare masse rare lyder min oppfatning av techno Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er generelt glad i Van Halen og de bandene i den gata, men denne sangen er ikke akkurat blant deres beste. Med tanke på hvilke andre skatter de har i kista si, får det bli: 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Forsåvidt fengende, men syns alltid musikk av denne typen(særlig med gjenntagelse av en eller annen kort linje, huff) blir kjedelig i lengden. Men funker! 5/10 Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Helt grei låt 5/10 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Aldri kicka helt på Kiss. Tror jeg er får ung til å like dem. Låta var helt ok Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det eneste ålreite med denne sangen må være videoen. Hadde jeg vært russ, ni år eller på LAN hadde jeg kanskje sett en viss underholdningsverdi i fågel-sangen, men jeg er ingen av delene akkurat nå, og blir egentlig bare litt trist av sånn musikk. Men fin video, da. 1,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Går ikke ann å være for ung til å like noe som helst musikk OT; Neeh, liker det ikke. Kjedelig, monoton og totalt amatørmessig laget. edit- var til sangen over, hører neste når eg er ferdig i tlf edit2- Definitivt opptur fra forrige Artig stemme som passet fint til musikken og alt i alt en godt gjennomført sang, men spørs om jeg kommer til å ville høre den igjen. 6.5/10 edit3- haha, jeg er så glad for at jeg for det meste hang med gode venner godt påvirket av egen musikksmak under russetiden (i fjor ).. Se filmen hos Youtube Endret 8. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Avslappende, men synes den ble ganske kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå