Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ørlitt for alternativt for meg, dette. Jeg kan godt se for meg at den er god på fest, men å sitte alene å høre på den gir meg egentlig ikke så mye. Men i en annen setting, slett ikke dumt.

 

5,5/10

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Jeg hører ikke på store mengder metal, og ikke noe som er mer progressivt og mørkere enn dette. Stort sett hører jeg metal når jeg er på konsert, så for meg blir det helt naturlig å forestille meg hvordan denne hadde vært å oppleve live. Og det tror jeg hadde vært grisefett, for å være helt ærlig. Energisk og aggressivt.

Til stuebruk er jeg dog litt mer skeptisk.

 

5,5/10

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Litt tam sang, men fin stemning, pluss at Nick Cave har tøff stemme, 5/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Det eneste ålreite med denne sangen må være videoen. Hadde jeg vært russ, ni år eller på LAN hadde jeg kanskje sett en viss underholdningsverdi i fågel-sangen, men jeg er ingen av delene akkurat nå, og blir egentlig bare litt trist av sånn musikk.

Men fin video, da.

 

1,5/10

 

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Går ikke ann å være for ung til å like noe som helst musikk :)

 

OT; Neeh, liker det ikke. Kjedelig, monoton og totalt amatørmessig laget.

 

edit- var til sangen over, hører neste når eg er ferdig i tlf

 

 

edit2-

Definitivt opptur fra forrige :thumbup: Artig stemme som passet fint til musikken og alt i alt en godt gjennomført sang, men spørs om jeg kommer til å ville høre den igjen.

6.5/10

 

edit3- haha, jeg er så glad for at jeg for det meste hang med gode venner godt påvirket av egen musikksmak under russetiden (i fjor :p )..

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...