Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får ha meg unnskyldt, men jeg klarer oppriktig ikke å skille mellom denne og de andre «core»-låtene du til nå har postet her. De er jo helt dønn like: samme ingredienser, samme «clean»-vokal, samme tematikk. Jeg kan dog bite i det sure eplet og gå god for at det er mine ører som er utrent, for dette skjønner jeg meg faen ikke på.

Endret av Mason Savoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5/10

Ikke bli helt satt ut av auto-tunen til clean-vokalisten, det er vel den som har gjort at bandet har blitt kjent :p

Du får ha meg unnskyldt, men jeg klarer oppriktig ikke å skille mellom denne og de andre «core»-låtene du til nå har postet her. De er jo helt dønn like: samme ingredienser, samme «clean»-vokal, samme tematikk. Jeg kan dog bite i det sure eplet og gå god for at det er mine ører som er utrent, for dette skjønner jeg meg faen ikke på.

Nå har jeg jo postet sanger fra samme sjanger. Så klart er musikken lik.

Countrymusikk er det samme, hip-hop musikk er det samme osv..

Lenke til kommentar

Fikk veldig lite ut av den sangen. Den forrige du postet, klarte jeg derimot å komme litt inn i. For meg ble dette stort sett bare ulyder. Så dersom karakteren skal si noe om hva JEG fikk ut av det, må den bli lav. I det minste får jeg litt trening i å høre på en sjanger jeg ikke forstår.

2/10

Lenke til kommentar

føler jeg rett og slett har blitt for gammel(!) for å få noe ut av denne sjangeren. blir litt for mye tenårings angst vibber kanskje...får 3/10 pga det ikke fenger i heletatt men noen poenger får den for litt små progga noter her og der.

deler ei låt på 16 min....som selvfølgelig betyr at det er progrock jeg serverer men med et ganske moderne utrykk for dere unge=)

https://www.youtube.com/watch?v=n5MuCEN56Hs

Endret av Nerdrage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...