Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gi sangen 6/10, en ganske så spesiell og alternativ sang, den passer nok bra til en dårlig dag:)

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Neeeh.. Svak vokal, lite spennende lydbilde og noe slitsom (jeg sto opp for tre kvarter siden og er litt vekke, så kan det være påvirker siste delen litt :p ).... Uten at det har noe med saken å gjøre, så var også musikkvideoen cheesy som fy :p

2/10

 

 

Aceyalone - The Way It Was ft. Bionik

Lenke til kommentar

Den dårligste Beatles-låta imo. Forut for sin tid, javel, men jeg var heller aldri Prodigy-fan på 90-tallet (som jeg syns låten minner noe om). Blir litt blanding mellom en tidlig form for techno og samtidsmusikk, og cymbalene skriker for mye. Utrolig slitsom låt i mine ører. 2/10

 

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Beatles kan ikke hates på, og er langt større fan av deres mer alternativ og psykedelisk musikk enn den mer standar pop musikken deres (hvertfall under riktige forhold :whistle: )..

8/10

 

edit-

Litt for sein gitt! Men nok en god sang! Funky, fantastisk samarbeid mellom de forskjellige instrumentene og Stevie gjør alltid jobben!

8.5/10

 

 

Grinderman - No Pussy Blues

Se filmen hos Youtube

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar

Ja, her plukker man i hvert fall opp en del seksuell frustrasjon :b

Grinderman er i hvert fall et par hakk mer spennende live enn på plate, det må jeg bare si. Jeg synes det ble litt repeterende etter hvert, men det er også det eneste som trekker ned for denne sangen.

 

6/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Veldig god låt. Har ikke hørt mye på Pink Floyd, ikke så mye musikk i den sjangeren i det hele tatt, men likte den veldig godt. Starten og resten var gode kontraster som gjorde det interessant å høre på.

 

Det var led zeppelin da men ;)

 

Helt ålreit sang: 5/10

 

 

;)

Endret av vofferud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...