boffeeen Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Vanvittig tøff låt! Ikke noe jeg hører på til vanlig, men absolutt noe jeg setter pris på å høre når sjansen byr seg. Liker du ikke denne, så tar du feil. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Sangen var bra, fikk en varm følelse inni meg, og en knall bra avsluttning. fikk meg til og tenke tilbake. sangen er nok noe man hører på når man er alene, og skal slappe av og faktisk tenke litt, en bra låt mener jeg Se filmen hos Youtube Endret 5. oktober 2009 av -=CH=- Lenke til kommentar
Toften Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Konge Floyd-låt. Treng vel eigentleg ikkje å utdype så mykje meir enn at alt var sykt bra. 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Patton Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Første gang jeg hører Rainbow. Var faktisk tøft, selv om jeg kunne ha vært gitaronanien foruten. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Helt grei, men litt for stressende for meg: 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Veldig god låt. Har ikke hørt mye på Pink Floyd, ikke så mye musikk i den sjangeren i det hele tatt, men likte den veldig godt. Starten og resten var gode kontraster som gjorde det interessant å høre på. Endret 5. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Toften Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 God stemning i musikken. Likte det. 7/10 Kan ikkje huske om nokon har posta denne her før. Uansett, etter mi meining Noregs desidert beste progressiv rockeband. Synd at dei bare gav ut eit album med den orginale line-upen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror det er en sang som må gro litt på meg. Men det var greit nok, kan alltids sjekke ut litt mer. 5/10 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vil gi sangen 6/10, en ganske så spesiell og alternativ sang, den passer nok bra til en dårlig dag:) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Melankoli, ja. Tar seg opp veldig i refrenget, men det blir litt for mye gråvær og sorg samlet på 4,48 minutter for min del, altså. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Neeeh.. Svak vokal, lite spennende lydbilde og noe slitsom (jeg sto opp for tre kvarter siden og er litt vekke, så kan det være påvirker siste delen litt ).... Uten at det har noe med saken å gjøre, så var også musikkvideoen cheesy som fy 2/10 Aceyalone - The Way It Was ft. Bionik Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 God låt, god stemning. Ikke helt der oppe i toppen, men heller ikke kjip. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Den dårligste Beatles-låta imo. Forut for sin tid, javel, men jeg var heller aldri Prodigy-fan på 90-tallet (som jeg syns låten minner noe om). Blir litt blanding mellom en tidlig form for techno og samtidsmusikk, og cymbalene skriker for mye. Utrolig slitsom låt i mine ører. 2/10 Endret 6. oktober 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Beatles kan ikke hates på, og er langt større fan av deres mer alternativ og psykedelisk musikk enn den mer standar pop musikken deres (hvertfall under riktige forhold ).. 8/10 edit- Litt for sein gitt! Men nok en god sang! Funky, fantastisk samarbeid mellom de forskjellige instrumentene og Stevie gjør alltid jobben! 8.5/10 Grinderman - No Pussy Blues Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, her plukker man i hvert fall opp en del seksuell frustrasjon :b Grinderman er i hvert fall et par hakk mer spennende live enn på plate, det må jeg bare si. Jeg synes det ble litt repeterende etter hvert, men det er også det eneste som trekker ned for denne sangen. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Infadels: Meh. Fikk ikke så mye ut av den. Ganske kjedelig når jeg tenker over det i grunn. Irriterende vokal as well. Lander vel på en 3/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Grei sang, litt kjedelig. Er forøvrig ikke så veldig fan av Beatles. 4/10 Endret 6. oktober 2009 av Kalars Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 1 / 10. Hater å få trykket på meg Coldplay når jeg kjører til jobb. Må spilles minst 100 ganger i timen på norsk radio. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bromstad >>>>>>>>>>>>>>>>> Foretrekker faktisk fjortisremixen når jeg drikker(finnes ikke noe bedre drikkemusikk), men fantastisk sang uansett. 9/10 The Caesarz - Blow Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Veldig god låt. Har ikke hørt mye på Pink Floyd, ikke så mye musikk i den sjangeren i det hele tatt, men likte den veldig godt. Starten og resten var gode kontraster som gjorde det interessant å høre på. Det var led zeppelin da men Helt ålreit sang: 5/10 Endret 6. oktober 2009 av vofferud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå