Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Veik låt fra en tilsvarende veik film. Ikke er jeg spesielt glad i å kun lytte til originalskreven filmmusikk og når den attpåtil er tilknyttet nettopp Inception så klarer jeg ikke å legge fra meg hvor banale filmene til Nolan har blitt med årene. 3/10

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

30 Seconds to Mars er pompøst, storslått, ofte veldig allsangvennlig, og veldig tomt. De skal vel ha kudos for å prøve å rette fokus mot et problem, men låta i seg selv er dørgende kjedelig. Blir lei dette etter veldig kort tid. Bandet er best i veldig små doser, dvs kanskje en kort låt eller to. Jeg blir ganske likegyldig til hele låta etter veldig kort tid, og det er aldri positivt.

 

4/10

 

Lenke til kommentar

Helt grei punk-pop, dog preget av høy "hørt-det-før"-faktor. Liker at vokalen ikke er 100% clean, men låta er stort sett bare midt på treet. I utgangspunktet kan jeg godt like en og annen slik punkpop-låt, og dermed kan også denne låta forsåvidt likes, men etter endt gjennomlytting sitter jeg igjen med svært lite. Slik musikk er best når man tar for det det er, og ikke krever noe særlig mer. Greit, men ikke mer. Halvveis ut i låta kom jeg på at vokalen minte meg på et eller annet, og jeg fant faktisk Sugarcult på iPoden min. Låta er Daddy's Little derfect, og er vel fra en av de senere Punk-O-Rama-samlerne.

 

Er i tvil på karakter. Er forsåvidt en helt grei låt, gjør meg ingen ting å høre den, men samtidig setter den få spor. Litt over midt på treet, mellom 5/10 og 6/10 - 5,5/10. Druser på med en låt fra en eldre punk-o-rama-skive:

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En grei og rolig sang. Melodien ble kanskje litt kjedelig i slutten, men den passer fint med humøret mitt nå :)

 

6 / 10

 

Vet ikke om dere har vært borti Creedence før, men læreren på barneskolen jeg gikk på digget dem, så da endte det opp med at vi måtte høre en del på dem. Når jeg hører på dem i dag gir de en god følelse :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=5BmEGm-mraE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Explosions In The Sky er herlig. Post-rock kan være helt fantastisk. Til deg TheWhistleblower, sjekk ut Caspian eller Jeniferever. Gode post-rock band.

 

7/10

 

Takk for anbefalingene! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...