Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kiss irriterer meg om dagen, at de gutta som tjener så grassalt med penger aldri kan skaffe seg en skikkelig lydmann !

 

Som hevn 3/10

 

Beste låta på siden her er Elevathors bidrag - den er dansbar. Siden jeg likte den fortsetter jeg i Detroit med ei låt du kan spille for dama.

Lenke til kommentar

Kiss irriterer meg om dagen, at de gutta som tjener så grassalt med penger aldri kan skaffe seg en skikkelig lydmann !

 

Som hevn 3/10

 

Beste låta på siden her er Elevathors bidrag - den er dansbar. Siden jeg likte den fortsetter jeg i Detroit med ei låt du kan spille for dama.

 

Ble litt repedetivt, og kjedelig i lengden...2/10

 

Lenke til kommentar

Trodde nesten det skulle komme en pianosolo.. Men så begynnte jeg å kose meg som en liten unge da twisten kom! ;D Herlig altså! Nydelig vokal, og en krem av en tutelyd! Hoho! Dette må jeg bare høre mer av! 10/10

 

Klarer jeg å følge opp da tro? Dette ligner kanskje litt..

Lenke til kommentar

Ja, jeg liker øl, men det er i seg selv hygge nok og som derfor på ingen måte trenger subsidier fra en kugutt fra Texas. Jeg minnes fester hvor slik musikk dukker opp, og det er da jeg, som det gode mennesket jeg er, gjør min plikt og stiller spørsmål: er det manglende evne til å beskrive hygge som ligger bak et slikt musikalsk valg eller er det ment ironisk som om det gir gyldig grunn til å høre på noe som er ulidelig ræva. De fleste svarer merkelig nok "hva faen mener du med det?" Senere, på legevakten [...] 1/10

 

Lader opp til lørdag:

http://youtu.be/p4klTCRxHCA

 

Beste låta på siden her er Elevathors bidrag

 

Jeg har strengt talt bedre musikksmak enn de fleste, så det skulle vel bare mangle.

Endret av elevathor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg liker øl, men det er i seg selv hygge nok og som derfor på ingen måte trenger subsidier fra en kugutt fra Texas. Jeg minnes fester hvor slik musikk dukker opp, og det er da jeg, som det gode mennesket jeg er, gjør min plikt og stiller spørsmål: er det manglende evne til å beskrive hygge som ligger bak et slikt musikalsk valg eller er det ment ironisk som om det gir gyldig grunn til å høre på noe som er ulidelig ræva. De fleste svarer merkelig nok "hva faen mener du med det?" Senere, på legevakten [...] 1/10

 

Lader opp til lørdag:

http://youtu.be/p4klTCRxHCA

 

 

 

Jeg har strengt talt bedre musikksmak enn de fleste, så det skulle vel bare mangle.

 

Vel, vel enkle kugutter fra texas er sjelden ironiske. Ulidelig rett frem, platt og simpelt, akkurat som Taylor Swift. Jeg formoder det ingen tvang er i denne tråd til kun å poste musikk man selv liker.

 

Her derimot serveres vrengte og vridde harmonier i kanon, konstruksjoner man nok må lytte til både åtte og ti ganger før man knekker koden. Umiddelbar verdi er tilnærmet null, men kan hende det byr på mer etterhvert. Har jeg tid til det ? Nei.

 

Gir det en firer for utilgjengelighet.

 

Utilgjengelig er også dette, men akk, slik er ofte arkitektur, setter du døren på vidt gap, stenger du for heisen.

http://www.youtube.com/watch?v=kBEUTntgMOI

Endret av sofokles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...