Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linken din funker ikke, men jeg regner med det er Telepopmusik du prøvde å legge ut.

Forøvrig en veldig chill låt, som jeg er sikker på passer perfekt til å kjøre cabriolet med taket nede om sommeren. Det var i hvert fall den assosiasjonen som slo meg først (og det har ingenting med videoen å gjøre). :p

Blir likevel litt langtekkelig og ensformig, så når ikke helt opp.

 

7/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Denne karen har jeg ikke hørt om før. Litt creepy at han ligner på storebroren min, men det får gå. :p

Synes denne sangen traff godt, jeg. Veldig enkel melodi, men samtidig føler jeg ikke at den er gammel og utbrukt. Blir kanskje litt repeterende i lengden, men absolutt en god låt.

 

7/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Likte godt vokalen, men sånn ellers så var det heilt greit. Eigentleg ikkje det eg ville dratt fram frå 70-talet, visst det var noko eg skulle vise nokon.

 

6,5/10

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Dette er virkeleg mørk lilla. Fy flate, det er nesten mørk svart.

Jon Lords tangenter, Ian Gillans hylende stemme, Ritchie Blackmores presise gitarspel, Ian Paices utrolege teknikk og groove og Roger Glovers stødige bassing gjer alt heilt fantastisk.

Endret av Toften
Lenke til kommentar

Stilig gitar og trommer i starten. Utrolige trommer utover i sangen, stilig at bassen kommer slik frem. Samt fantastisk gitarspill! Men vokalisten var litt halvveis, og kjedelig mellomspill i det fjerde minuttet.

 

9/10

 

 

Jeg bare elsker denne versjonen av You Can't Always Get What You Want. (Rolling Stones)

Se filmen hos Youtube

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Det er ein grunn til at the Who - Live at Leeds er ein av tidenes største liveplater. For meg er kanskje ikkje dette den beste låta på albumet (her står Young Man Blues og My Generation sterkt), men den er allikevel bra, og da meiner eg bra.

 

9/10

 

Se filmen hos Youtube

 

Litt god, gammel dags Bob Dylan.

 

P.S.: Det er kanskje litt dårleg lydkvalitet, men det får så gå.

Endret av Toften
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...