Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Likte gitaren og vokalen, men ble litt for kjedelig for meg. 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Linken din funker ikke, men jeg regner med det er Telepopmusik du prøvde å legge ut. Forøvrig en veldig chill låt, som jeg er sikker på passer perfekt til å kjøre cabriolet med taket nede om sommeren. Det var i hvert fall den assosiasjonen som slo meg først (og det har ingenting med videoen å gjøre). Blir likevel litt langtekkelig og ensformig, så når ikke helt opp. 7/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) EDIT: TheMartine var før meg Gatas Parlament er geniale. 7/10 (Tips til Kalars: Når du skal poste Youtubevideor, bare bruk "JwNikCItFI8", altså den siste delen av en youtubelink) Se filmen hos Youtube Endret 30. september 2009 av Tufte Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Denne karen har jeg ikke hørt om før. Litt creepy at han ligner på storebroren min, men det får gå. Synes denne sangen traff godt, jeg. Veldig enkel melodi, men samtidig føler jeg ikke at den er gammel og utbrukt. Blir kanskje litt repeterende i lengden, men absolutt en god låt. 7/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) 8/10 Liker journey egentlig ganske godt. Elsker den lAta der. http://www.youtube.com/watch?v=HuDTdaB7XIw Endret 30. september 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Toften Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 A-HA har aldri slått an hos meg. Tviler eigentleg sterkt på at det nokon gong vil gjer det uansett. 2/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Elsker Steve Winwood og Cream så dette bandet er naturligvis bra saker. 9/10 Nå over til en "sjarmerende" type som fremfører en låt skrevet av Jagger/Richards, men som de aldri ga ut før 1975. Farlowe fikk derfor mye av æren for låta: Se filmen hos Youtube Endret 1. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Toften Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Likte godt vokalen, men sånn ellers så var det heilt greit. Eigentleg ikkje det eg ville dratt fram frå 70-talet, visst det var noko eg skulle vise nokon. 6,5/10 Se filmen hos Youtube Dette er virkeleg mørk lilla. Fy flate, det er nesten mørk svart. Jon Lords tangenter, Ian Gillans hylende stemme, Ritchie Blackmores presise gitarspel, Ian Paices utrolege teknikk og groove og Roger Glovers stødige bassing gjer alt heilt fantastisk. Endret 1. oktober 2009 av Toften Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Stilig gitar og trommer i starten. Utrolige trommer utover i sangen, stilig at bassen kommer slik frem. Samt fantastisk gitarspill! Men vokalisten var litt halvveis, og kjedelig mellomspill i det fjerde minuttet. 9/10 Jeg bare elsker denne versjonen av You Can't Always Get What You Want. (Rolling Stones) Se filmen hos Youtube Endret 1. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Ingen av de over er min stil, men hey, jeg skal ikke dømme etter hva musikk folk hører på. 4.5/10 på begge. Her er mine bidrag. Fant ikke ut hvordan jeg linket youtube vids direkte, så sorry for links. Endret 1. oktober 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Powerman 5000 og Lamb of God er superkjipt. Slayer trekker litt opp, men de har så ufattelig mange bedre sanger enn Bloodline. Så blir 3/10 fra meg Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Wowow, sorry men hater slik musikk. Ingen rytme, ingen mulighet for å tyde hva fyren synger forno. Jeg kan digge masse heavymetal/black metal, men dette var grusomt... 2/10 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Catchy, groovy og herlig! Spesielt er det spenstig med de spøkelsesaktige synthene, den aggressive gitaren og den eteriske vokalen, som liksom skal være nærmest funky! Er en vanvittig kul sang spør du meg. Introen er litt overflødig, dog. 9.5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tja... Hva skal man si? Ikke helt min greie, vanskelig å egentlig få sagt noe, så jeg går rett til vurderingen. 1/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Det er ein grunn til at the Who - Live at Leeds er ein av tidenes største liveplater. For meg er kanskje ikkje dette den beste låta på albumet (her står Young Man Blues og My Generation sterkt), men den er allikevel bra, og da meiner eg bra. 9/10 Se filmen hos Youtube Litt god, gammel dags Bob Dylan. P.S.: Det er kanskje litt dårleg lydkvalitet, men det får så gå. Endret 1. oktober 2009 av Toften Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Dylan er bænkers. Personlig er jeg noe lei den sangen og ellers foretrekker jeg pre-electric-perioden. 8/10 Shock rockens far. Endret 1. oktober 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kætsji, og go gammal råkkenråll me masse masse energi. Dritkult. 9/10 Og som en respons på din "shockrockens far"-kommentar kommer denne. Tolk det dithen du vil Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hehe, morsom sang. 7/10 Tidenes Grindcore plate Endret 1. oktober 2009 av Vowels Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det blir litt mye. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå