Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den vokste på meg. Jeg gikk inn med innstilling om at jeg skulle slakte den, men den fikk meg heller til å møte mitt lille pretensiøse meg i døren. Mitt syn på Iron Maiden er nok særdeles tynget av stereotypi. Så kodos for det, eller judas og kukost som iPaden heller ville at jeg skulle skrive. Fornøyelig var det. Kanskje mest fordi de la vibratovokalen delvis på hylla i den låta. 7/10

Endret av elevathor
Lenke til kommentar

Korea er blitt en industrigigant, og ideene bak masseproduksjon kommer tydelig til syne i denne sangen. Standardiserte melodilinjer og standardiserte tekstmotiver settes etter standardisert design sammen til et produkt som er god musikk på samme måte som grandiosa er god mat. Spennende er det ikke, det morsomste er, som når nordmenn prøver det samme, engelsken. Verdens rikeste språk reduseres til det latterlig fattigslige når Aj Rafael uttryter sin "poesi".

2/19

Koreas erkefiende er Japan, en annen industrigigant, men en som er kommet litt lenger i det innovative. Denne kommer du til å hate

http://www.youtube.com/watch?v=6hPij2NwU84

Lenke til kommentar

Korea er blitt en industrigigant, og ideene bak masseproduksjon kommer tydelig til syne i denne sangen. Standardiserte melodilinjer og standardiserte tekstmotiver settes etter standardisert design sammen til et produkt som er god musikk på samme måte som grandiosa er god mat. Spennende er det ikke, det morsomste er, som når nordmenn prøver det samme, engelsken. Verdens rikeste språk reduseres til det latterlig fattigslige når Aj Rafael uttryter sin "poesi".

2/19

Koreas erkefiende er Japan, en annen industrigigant, men en som er kommet litt lenger i det innovative. Denne kommer du til å hate

http://www.youtube.c...h?v=6hPij2NwU84

Huh du e så dum lol, han der e nu ikke koreansk? Han er amerikansk, eller opprinnelig fra Philipin trur jeg... Du kunne vært sendt en japansk sang som synger da, det der e jo bare drit. Liker all slags musikk, men ikke når folk ikke klarer å synge...

1/10

Lenke til kommentar

1/10

Du har ikke rukket å høre sangen enda....

Spiller ingen rolle om han ikke er koreaner, det har jeg heller ikke sagt han er. Den legger seg imidlertid fint in i Kpop sjangeren som du elsker å pushe.

Sangen over her får 1,31 av 3,47. Det var hvor lenge jeg gadd høre på den.

Forøvrig regner jeg med du sover i pyjamas

Endret av sofokles
Lenke til kommentar

Du har ikke rukket å høre sangen enda....

Spiller ingen rolle om han ikke er koreaner, det har jeg heller ikke sagt han er. Den legger seg imidlertid fint in i Kpop sjangeren som du elsker å pushe.

Sangen over her får 1,31 av 3,47. Det var hvor lenge jeg gadd høre på den.

Forøvrig regner jeg med du sover i pyjamas

Har nu bare sendt kpop et par ganger, kanskje bare 2-3ganger, du må jo være helt senil... Sangene dine er så dårlig at jeg hører ikke mer enn 10sekunder lol... helt serriøst

Lenke til kommentar

Har nu bare sendt kpop et par ganger, kanskje bare 2-3ganger, du må jo være helt senil... Sangene dine er så dårlig at jeg hører ikke mer enn 10sekunder lol... helt serriøst

Tenkte meg det, og derfor får du heller ikke med deg teksten i Zappas låt over, og hva den sier om deg. Dermed får du ikke med deg fornærmelsen.

Låta over er nok et syntetisk produkt, kunstig smaksatt med hjernesvulstfremkallende søtstoff.

1*10e(0)/1*10e(1) +0,1

Har man kapasitet til å utvide horisontene

• Liker 3
Lenke til kommentar

orka ikke å høre på det engang,

Hva er poenget med å gi poeng når du ikke engang er villig til å åpne ørene og lytte ?

Gangnam style er en morsom, ironisk og dansbar sak, og på sett og vis nyskapende. Litt overspilt og får trekk for det 5/10

Her er noe for deg som elsker boyband

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at jeg er fan av justin bieber? hører ikke noe særlig på justin bieber, nesten aldri. Sier bare sannheten, det syns jeg du burde innse. Vet hvem de artistene du sendte er, som sagt, justin bieber har vært i Norge og skal komme igjen her snart. Trur du det hadde vært så mange folk i Oslo for å se han, enn om de metal bandene dine som hyler og skriker? Nei desverre trur ikke det, sier ikke musikken dine er dårlig, men det er bare ikke for de fleste ungdommene for tiden. så...

4/10 for den, ikke helt min.

den ville jeg heller anbefalt av rock :p liker ikke helt metal.

Alle metal konsertene jeg har vært på har vært proppfulle i hvertfall.Justin Bieber er dårlig og talentløs.Han er bare "Inn" å like.Mange av fansen hans kommer til å vokse fra han.Hvis du tror at metal bare er hyling og skriking har ikke du hørt mye metal for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Bryter du ikke reglene når du ikke hører på sangen engang? Jeg gir i hvert fall sangene dine en sjangse og hører de ut før jeg gir dem enern de fortjener.

Frank Zappa er et av de mest ikoniske artistene vi har som har vært inspirasjon for svært mange musikere og komponister i ettertid. Det blir bare tullete å gi 0 i karakter på en 8 minutters sang etter å ha hørt på den i 10 sekunder. Hva gjør du egentlig her når du bare fornærmer folk og ikke gidder å spille etter reglene?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Grei ballade i øst-kyst-rock sjangeren, hjerte og smerte, fin stemme, gjør seg bra som siste dansen, 6/10

Nå er det søndag og da gjør man som man vil med skjegget

Denne her likte jeg godt.Frisk og varierende med en god vibe igjennom hele sangen. Skal sjekke ut dette bandet mer.

8+/10

Lenke til kommentar

Du kan si hva du vil om Kiss' musikalsk sett, men du kommer ikke forbi at live er de kick-ass. Så dem i drammenshallen i 80 med Iron Maiden (som var det som lokket meg) som oppvarming, og de overvant min skepsis elegant med et fyrverkeri av et show.

Denne låta er fin, og man kan mistenke Pink Floyd for å ha hørt på den, for 2 år senere kom deres album Animals, og låta Sheep der har et komp som tidvis likner grunnkompet her.

8/10

Når man snakker om live, skulle jeg ønske brødrene brothers her kom på besøk fra de finske skoger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...