Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, litt rar sjanger... en sånn musikk rettet mot småjenter. Ble bedre mot refrenget. Kan være greit å høre alikevell, man må bare høre det litt, så blir det litt bra.

6/10

http://www.youtube.com/watch?v=Z28EXEh_KG0

En ting til. La alle like den sjangeren/musikken de gjør. Og om det er noen 70 åringer her, hva så? Kan ikke si all musikken jeg hører her er helt min smak heller, men må man komentere det hver gang?!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo men tingen er at de sier musikkene mine er drit, da skjønner jeg desverre ikke hva musikk er, når de kommer med musikk som er så jævlig fæl at jeg kunne ha skutt mæ selv... folk som ikke kan synge engang, er ikke akkurat noe musikk jeg ville valgt... din musikk er akkurat ikke heller så god med å synge, men er jo rock, så for det er det ganske grei, jeg ville gitt 5/10

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke riktig det heller. Og må selv inrømme en del musikk her er virkelig søppel som jeg selv lurer på om de virkelig hører på det eller bare leter etter den styggeste sangen de vet om å legge ut her for å irritere ellerno..?!

Jeg hører selv masse forskjellig musikk, men rock, Metal og Rap er nok det jeg hører mest, men kjenner til alle sanger innenfor de sjangerne man burde kjenne til ;)

Hmm den sangen er bra, Tekstene er nok det beste med den i mine øyne. Videoen passer veldig bra. Liker den sangen veldig godt, kommer nok til å høre den oftere! (:

8/10

http://www.youtube.com/watch?v=6abb33Jiq1A

Lenke til kommentar

Egen9: Du ødelegger litt av greia hvis det er obvious at du ikke engang har hørt låta..

Takk, men jeg har hørt den... og hva jeg liker å høre på mens jeg kjører, er vel ikke opp til deg?

Edit: Leif

Endret av egen9
Lenke til kommentar

Perfekt for Hits for Kids 966, pedofile som trenger agn og fjortiser i alle aldre

En sang jeg har hørt en halv milliard ganger før, glatt liksomlidenskaplig boybandduett over fantasiløs og enerverende synthpopbeat.

De får 2 for utseende, og 1 i trekk for hårgeleen . Totalt 1

Slik låter ekte mannsrøster :

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha desverre vis du kaller det her for mannsrøster, så vet jeg desverre ikke hva slags udyr mannsrøster egentlig er... anyways, jeg ville desverre gitt han der 10 i minus for utseende og 20- i trekk for den homse luen eller ka i all verden den er så er den så stygg... og en grusom musikk. må jeg faktisk gi -30/10, eller kanskje mer enn -30, den her e altfor grusom.. Du må være 100år gammel som hører på sånt..

http://www.youtube.com/watch?v=LFTKJefr3AA

Endret av JDC
Lenke til kommentar
Takk, men jeg har hørt den... og hva jeg liker å høre på mens jeg kjører, er vel ikke opp til deg? Edit: Leif

Jeg tror det han reagerte på var at du postet en ny sang bare 2 minutter etter han la ut sangen som varer i 6 minutter.

Lenke til kommentar

Haha desverre vis du kaller det her for mannsrøster, så vet jeg desverre ikke hva slags udyr mannsrøster egentlig er... anyways, jeg ville desverre gitt han der 10 i minus for utseende og 20- i trekk for den homse luen eller ka i all verden den er så er den så stygg... og en grusom musikk. må jeg faktisk gi -30/10, eller kanskje mer enn -30, den her e altfor grusom.. Du må være 100år gammel som hører på sånt..

:fun: Jeg visste du ville bli glad for min analyse. Og dessverre har jeg nok rett. La du merke til at jeg ga null musikkpoeng ? Var ikke det ganske generøst, når du tenker på at den tiden jeg har brukt til å høre på "sangen" får jeg aldri igjen, den tiden er borte vekk, og jeg har ikke engang gode minner å trøste meg med ?

Endret av sofokles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...