Gjest Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) lol e du 70år gammel eller noe sånt? så dårlig musikk smak, 0/10 Ja, det er jeg. Endret 7. april 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hmm, litt rar sjanger... en sånn musikk rettet mot småjenter. Ble bedre mot refrenget. Kan være greit å høre alikevell, man må bare høre det litt, så blir det litt bra. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=Z28EXEh_KG0 En ting til. La alle like den sjangeren/musikken de gjør. Og om det er noen 70 åringer her, hva så? Kan ikke si all musikken jeg hører her er helt min smak heller, men må man komentere det hver gang?! 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Jo men tingen er at de sier musikkene mine er drit, da skjønner jeg desverre ikke hva musikk er, når de kommer med musikk som er så jævlig fæl at jeg kunne ha skutt mæ selv... folk som ikke kan synge engang, er ikke akkurat noe musikk jeg ville valgt... din musikk er akkurat ikke heller så god med å synge, men er jo rock, så for det er det ganske grei, jeg ville gitt 5/10 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei, det er ikke riktig det heller. Og må selv inrømme en del musikk her er virkelig søppel som jeg selv lurer på om de virkelig hører på det eller bare leter etter den styggeste sangen de vet om å legge ut her for å irritere ellerno..?! Jeg hører selv masse forskjellig musikk, men rock, Metal og Rap er nok det jeg hører mest, men kjenner til alle sanger innenfor de sjangerne man burde kjenne til Hmm den sangen er bra, Tekstene er nok det beste med den i mine øyne. Videoen passer veldig bra. Liker den sangen veldig godt, kommer nok til å høre den oftere! (: 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=6abb33Jiq1A Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Hehe den er nice, en av mine favoritter når det gjelder rock. 8/10 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Tja... Funker vel å høre på det på f.eks langtur i bilen med fint vær ute. 4/10 https://www.youtube.com/watch?v=yi43sGtlRVI lol e du 70år gammel eller noe sånt? så dårlig musikk smak, 0/10 ... Rett og slett facepalm på logikken din. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Nei, det der var kjipe greier. Kjedelig og repetitivt i negativ forstand. 3/10 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 jaja litt feil sagt da, men den her e grei. 5/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Grei den. Vocalen varierer ganske mye. Høres ut som 2 som synger. Er sikkert det. Litt rar den beaten mot slutten rundt 2:50 envei.. 6/10 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Milevis fra min sjanger, og jeg hadde nok aldri satt den på for å høre den en gang til, men når det er sagt var det ikke vondt å høre på. Gir den 4/10 http://www.youtube.com/watch?v=aLR_bSzPTiY Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Milevis fra min sjanger, og jeg hadde nok aldri satt den på for å høre den en gang til, men når det er sagt var det ikke vondt å høre på. Gir den 4/10 http://www.youtube.c...h?v=aLR_bSzPTiY Nice Passe rolig sang, litt sån eg kunne hørt på mes jeg cruisa på sykkelen. 8/10 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Egen9: Du ødelegger litt av greia hvis det er obvious at du ikke engang har hørt låta.. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Egen9: Du ødelegger litt av greia hvis det er obvious at du ikke engang har hørt låta.. Takk, men jeg har hørt den... og hva jeg liker å høre på mens jeg kjører, er vel ikke opp til deg? Edit: Leif Endret 7. april 2013 av egen9 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 tja ikke helt min type musikk 3/10 Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Perfekt for Hits for Kids 966, pedofile som trenger agn og fjortiser i alle aldre En sang jeg har hørt en halv milliard ganger før, glatt liksomlidenskaplig boybandduett over fantasiløs og enerverende synthpopbeat. De får 2 for utseende, og 1 i trekk for hårgeleen . Totalt 1 Slik låter ekte mannsrøster : 1 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Haha desverre vis du kaller det her for mannsrøster, så vet jeg desverre ikke hva slags udyr mannsrøster egentlig er... anyways, jeg ville desverre gitt han der 10 i minus for utseende og 20- i trekk for den homse luen eller ka i all verden den er så er den så stygg... og en grusom musikk. må jeg faktisk gi -30/10, eller kanskje mer enn -30, den her e altfor grusom.. Du må være 100år gammel som hører på sånt.. http://www.youtube.com/watch?v=LFTKJefr3AA Endret 7. april 2013 av JDC Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Han prøver for hardt å være en fløtepus, sitter bare igjen med inntrykket av en halvfeit asiater med en dårlig sang. 3/10 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Takk, men jeg har hørt den... og hva jeg liker å høre på mens jeg kjører, er vel ikke opp til deg? Edit: Leif Jeg tror det han reagerte på var at du postet en ny sang bare 2 minutter etter han la ut sangen som varer i 6 minutter. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Haha desverre vis du kaller det her for mannsrøster, så vet jeg desverre ikke hva slags udyr mannsrøster egentlig er... anyways, jeg ville desverre gitt han der 10 i minus for utseende og 20- i trekk for den homse luen eller ka i all verden den er så er den så stygg... og en grusom musikk. må jeg faktisk gi -30/10, eller kanskje mer enn -30, den her e altfor grusom.. Du må være 100år gammel som hører på sånt.. Jeg visste du ville bli glad for min analyse. Og dessverre har jeg nok rett. La du merke til at jeg ga null musikkpoeng ? Var ikke det ganske generøst, når du tenker på at den tiden jeg har brukt til å høre på "sangen" får jeg aldri igjen, den tiden er borte vekk, og jeg har ikke engang gode minner å trøste meg med ? Endret 7. april 2013 av sofokles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå