egen9 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 hmm 4/10 Kjedelig og ikke noe særlig spesiell 2/10 Lenke til kommentar
JDC Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 LOL sir du? den der er 1/10, enda kjedeligere og dårlig lol.. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 LOL sir du? den der er 1/10, enda kjedeligere og dårlig lol.. Tim Minchin er drit kul, men din sang var noe horribelt makkverk. 1/10 Litt mer piano fra meg. http://www.youtube.com/watch?v=WqA-HAFDLNY Lenke til kommentar
JDC Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 den er jo enda kjedeligere... må nesten gi 0/10, herregud ass, hva slags musikk er det dere egentlig hører på og liker? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Jeg må si den musikkvideoen fanger det meste som er galt med musikken. Folk som slentrer umotivert rundt på et hustak og leker at de er melankolske. Jeg tror jommen ikke det kan bli mer påtatt. 1/10 Apropos Tim Minchin: @Myagos: Digg! Forfriskende å se en jazzmusiker som oppriktig fryder seg over å spille og som ikke kler på seg den pretensiøse "cool med solbriller inne"-looken (selv om det med den rette personen kan være jævlig kult ) hva slags musikk er det dere egentlig hører på og liker? Musikk med integritet. Endret 26. mars 2013 av elevathor 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Jeg må si den musikkvideoen fanger det meste som er galt med musikken. Folk som slentrer umotivert rundt på et hustak og leker at de er melankolske. Jeg tror jommen ikke det kan bli mer påtatt. 1/10 Apropos Tim Minchin: @Myagos: Digg! Forfriskende å se en jazzmusiker som oppriktig fryder seg over å spille og som ikke kler på seg den pretensiøse "cool med solbriller inne"-looken (selv om det med den rette personen kan være jævlig kult ) Musikk med integritet. Bedre kan det ikke sies. Det er interessant å se hvor utrolig forskjellig musikk smak vi mennesker har. At noen kan gi denne sprudlende jenta med sitt umennskelige talent 0 i karakter, og så linke en utrolig tørr og generisk jpop boyband sang gjør at man nesten mister litt av livsgleden. Herlig humoristisk og poetisk sang 9-/10 Kliner til med enda et fantastisk pianostykke Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Bedre kan det ikke sies. Det er interessant å se hvor utrolig forskjellig musikk smak vi mennesker har. At noen kan gi denne sprudlende jenta med sitt umennskelige talent 0 i karakter, og så linke en utrolig tørr og generisk jpop boyband sang gjør at man nesten mister litt av livsgleden. Herlig humoristisk og poetisk sang 9-/10 Kliner til med enda et fantastisk pianostykke Ahh, Beethoven Et geni, kan jo ikke ikke gi ham mindre enn 11/10 Til JDC vel jeg hører på musikk som er bra, og gir mening. TIl forskjell fra din "musikk".. Fra spøk til revolver: Er ikke noe behov for å være frekk pga. forskjellig musikksmak vel? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Stygg og teit lyrikk som noen kan oppfatte som humoristisk, selv om det skjedde noe kult musikalsk på 3:10. Men fuck dere, denne ga meg lite. 3/10 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) vokalen var litt slitsom, men ellers en helt grei sang. 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=Tow8WBuX1wc Endret 29. mars 2013 av Dimethyltryptamine Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 meh... Var drygt og ensformig. 3/10 Kvelertak - Mjød Lenke til kommentar
JDC Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Omg... ka slags musikk er det dere alle nordmenn hører på? det er jo nesten som dere alle er over 60 år gammel... 1/10 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Bra start. Liker sangen godt, virker ganske uvant etter å ha hørt orginalen så offte, men den var bre cover og ikke noe homemade jall. Likte han var litt mere tydlig i vocalen. Kommer nok fremdeles like orginalen bedre, men den var bra! Synes ikke de snagene her er så at 60 årige hører dem. Jeg er 17 og liker en del av de sangene. Og den over er jo ikke akuratt den nye techno trenden heller. 7/10 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Skjønte tydeligvis ikke humoren 1/10 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Bekelager, jeg vet ikke før. Jeg liker den sangen over meg, og det er 7/10 Another Gwiyomi fever in Korea (Gwiyomi Song compilation) Alle er Sør Korean søt jenter 1+1=søt 2+2=søt 3+3=søt 4+4=søt :p :p http://youtu.be/kJNA1sqObM4 Endret 31. mars 2013 av Jin_ Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) Another Gwiyomi fever in Korea (Gwiyomi Song compilation) Alle er Sør Korean søt jenter 1+1=søt 2+2=søt 3+3=søt 4+4=søt :p :p http://youtu.be/kJNA1sqObM4 Du skal si hva du synesom sangen over deg! Og helstgi den en karakter fra 1 til 10 der 1 en dorlig og 10 er bra. Om du vil fortelle noe om sangen din kan du gjøre det under linken, da blir det system og lett å skjønne (: Din sang var litt for rolig og minnet meg veldig om barne sanger som jeg ikke hører noe særlig. Okei, men ikke noe jeg ville hørt. 3/10 http://www.youtube.com/watch?v=dTaD9cd8hvw rioi: Grei sang, liker stilen og den er bare fin. 8/10 Endret 31. mars 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 The Trooper er en klassiker som jeg sikkert har hørt flere tusen ganger, men jeg er så lei av den. 5/10 Falling in Reverse - The Drug In Me Is You Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 4.5/10 - Ikke min smak Denne, derimot, er det ingen som har overgått enda. http://youtu.be/L-PkfKZAT6E Lenke til kommentar
Spider Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 En lyrisk klisjéfest fra start til slutt som er like irriterende som den er uinspirerende. 1/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå