knottsau Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Dette blir litt for "tamt" og kjedelig. 3/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Kjipt riff, kjip stemme og ikke catchy i det hele tatt. Britisk musikk på sitt verste 1/10 Se filmen hos Youtube Endret 27. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Lett å like, denne sangen, uten at jeg synes den har alt for mye personlighet. Den gir meg lite, men melodien fester seg likevel som faen i bakhodet. Jeg liker den kanskje mer enn jeg har lyst til. 6,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Dette bandet hadde jeg helt glemt. Men de har noe bra. Fin sang. 6/10 Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 liker ikke bare sånn skrikemusikk så: 4/10 http://www.youtube.com/watch?v=56JweZgVhAQ...feature=related Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Alltid gøy med akustiske framførelser, og denne satt godt, den. Savner kanskje et lite rytmeinstrument for helhetsinntrykket, men det blir også veldig organisk å høre musikken i sin enkleste form. Sangen i seg selv tok meg likevel ikke helt med storm, dog. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Heilt grei musikk. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det var faktisk dritbra, Toften. 8+/10 Av ren tilfeldighet hadde jeg tenkt å legge fram ganske lignende musikk: Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fleet Foxes: Deilig musikk rett og slett. Kommer ikke på noe mer klokt å skrive. 10/10. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde tenkt å legge inn A-Punk her snart, selv, hehe. Elsker den låta, og egentlig elsker jeg Vampire Weekend også. I tillegg til å være dritkul på alle mulige måter, har sangen en veldig fet video også. 10/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Nope, ikkje noko for meg. 3/10 Footstompin' Music! Endret 29. september 2009 av Toften Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fengende og flott gladmusikk! Footstompin' Music var faktisk perfekt beskrivelse! Kunne kanskje variert vokalen litt mer. 8/10 Så over til noe roligere Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Behagelig å høre på i nattmørket. 6/10 Kjører videre på med litt mer foot stumpin'. Min definitive favoritt fra GFR Se filmen hos Youtube Endret 29. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Toften Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Alt med denne låta er defintivt konge! Til og med afroen til Don Brewer slår godt an. 10/10 Warren Haynes & co. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Egentlig ikke min type rock i det hele tatt, men overraskende bra. Uten tvil dyktig håndtverk og vokalisten hadde bra, kraftfull stemme. 7/10 Se filmen hos Youtube Om du klarer å høre gjennom denne uten å ville plystre er du umenneskelig! Er forresten sangeren/rapperen i Gnarls Barkley for de som aldri har hørt om karen før. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Greide å høre hele sangen uten å ville plystre. Synes den var kjip 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg husker jeg så Dinosaur Jr. en gang, og syntes de var grisekjedelige. Men dette låt jo mye sprekere enn jeg kan erindre. Når ikke helt inn i hjerterota, men absolutt en klar forbedring av mitt inntrykk av bandet. 5,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 AH Fatboy Slim, med et av hans beste låter. 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Langt fra In Flames' verste sang, men er ganske lei bandet. Uheldigvis. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Dette funker bra når de ikke growler, synes jeg. Det blir bare litt mismatch. Kunne gitt en treer til growlingen og en femmer til partiene med ordentlig vokal, og hva lander vi på da? 4/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå