tjalla Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nostalgibobe deluxe. Forbinder den med ungdomskolen, fyll, grassplen og kassegitar. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Den der, Cowgirl in the sand og Powderfinger er de 3 favoritten mine med Neil Young. Så 6/6 Liker Neil Young. Se filmen hos Youtube Endret 19. juli 2009 av N* Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Tja, interessant, om noe. Litt for repetetivt for min del. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Architects «Always»: Nokså standard metalcore, altså slitsomt og lite givende å høre på. Ikke min kopp te. 2/10 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Tja, greit nok. Kan vel ikke kalle det for repetitivt, men det var allikevel ikke så spennende. Det føltes veldig monotont, og jeg er ikke noen stor fan av å putte inn rytmisk og annen musikalsk finurlighet i håp om at det alene skal være nok til å styrke en sang, som jeg føler er et stort fokus i hele den sjangeren. Ikke er det noe nytt heller. 3/10 Why? - The Sad Assassin Variert og spennende musikk. Vil ikke si det er et indieband som skiller seg ut i mengden, men den sangen var litt kul og flyter fint på en måte. Pulserer eller noe sånt. Selv om det kanskje er litt slitsomt etterhvert. 7/10 Endret 20. juli 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Av allt så må jeg si jeg likte starten best. Ikke helt min greie, og liker å ha vokal. Synes det også ble litt mye spilling uten form og mening. Virket som om oppbyggingen var lite tenkt på og at det var basert på improvisasjon. Men, de kunne spille. 4/10 Rhapsody - The Magic of the Wizard's Dream Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2009 av multisync Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Rhapsody - The Magic of the Wizard's Dream. Christopher Lee! Visste ikke at han kunne synge. Er ingen fan av trollmenn og magi, men sangen var helt grei den. Føles ut som noe jeg har hørt før dog. Likte godt stemningen den skaper. 7/10. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Føler dette er litt standard metal. Har hørt det så mange ganger før i blant annet, Stonegard. Stonegard som igjen tidvis minner om Metallica. Dette er en låt som jeg godt kan høre på samtidig som jeg føler jeg har hørt mange manger. Kul stemme 5/10 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slumdog millionaire-greia Ganske spennende og artig med all den østlige inspirasjonen blandet med elektroniske elementer. Det at sangen er såpass monoton er ikke bra dog, men det er jo mye interessant å feste seg til. 6/10 Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nick Cave and the Bad Seeds «I Had a Dream, Joe» Denne sangen faller litt midt på hos meg. Det er noe ved den som jeg både liker og ikke liker, uten at jeg vet helt hva det er... 5/10 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Fantômas Aldri vært noen stor fan av Mike Patton. Greit nok, det er litt intrikat og det er sært, men jeg vil ikke si det akkurat er noe som er verdt å høre ytterligere på utover det. Noen deler var litt kule da. 5/10 Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Sonic Youth - 100% En av verdens kuleste sanger, spør du meg 10/10 Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Sonic Youth - 100% En av verdens kuleste sanger, spør du meg 10/10 Ikke helt min greie, men behagelig å høre på og får liksom ikke lyst å slå den av name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2009 av Kruuger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 En av MGMTs beste sanger (Etter Kids og Electric Feel) 8/10 Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Åpningen på et av tidenes album! Herlig! 9/10 Endret 20. juli 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Behagelig og koslig sang, men sliter litt med vokalen. 5/10. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Avslappende tempo og fine rytmer. Vokalen er uengasjerende og kjedlig, men med unntak av det er sangen veldig bra! 7/10 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Utrolig deilig låt. Slik musikk kan for min del bare gå og gå uten at det gjør meg noe som helst, av den enkle grunn at det er vakkert. Bra låt fra en kjempefilm. 8/10 Se filmen hos Youtube Litt langdryg i starten kanskje, men tar seg opp etter ett minutt. Gotta love that "lounge" Endret 21. juli 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Road to perdition Først og fremst langdryg som nesten må forventes av filmmusikk. Harmonikken gjør den litt spennende og det er veldig stemningsfullt og den passer nok veldig bra i filmmessig kontekst, men ikke når jeg setter meg ned og hører på den. 5/10 Une very stylish fille Ja, en smule treig og ja, den såkalte "loungen" er digg. Veldig herlig sound og den bygger seg opp bra, og selv om det jo er langdrygt så brukes variasjoner og detaljer som gjør det litt mer spennende. 7/10 Se filmen hos Youtube Morsomt å hive inn litt klassisk her, hoho Endret 21. juli 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Sangen er flott, men skiller seg ikke ut i fra annen klassisk musikk for min del. Hører lite på klassisk musikk, så kan være derfor. 5/10 Se filmen hos Youtube Selve sangen begynner på 0:48 Endret 21. juli 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå