Uncle Albert Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 The Band: Meh. Verken bra eller dårlig. Midt på. 5/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Grei sang, fin spilling, litt dau da. 6/10 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) The xx: Høres ut som noe fra Ungdommens kulturmønstring. 3/10 Over til et annet klassisk riff. Fy fankern så kul stemme Burke Shelley har. Se filmen hos Youtube Endret 24. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Klassiker. Beinhardt riff. Riffinga etter breakdownen sparker ræv. 9/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 80's shit, tøffe trommer og herlig stemning! 9/10 Vi prøver igjen da: Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Mew eier! Et av mine favoritt band. Denne sangen syntes jeg er helt grei, men ikke blandt deres beste. Original er den absolutt. 7,5 Endret 24. september 2009 av Cuz Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Elsker FoT, flott band, flott sang. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Dette ble hverken fugl eller fisk for meg, forsåvidt kult rent instrumentalt, men kan personlig ikke får dra "skrikingen" i vokalen. 3,5/10 Se filmen hos Youtube Klikk på linken for neste sang! Endret 25. september 2009 av oasisuk Lenke til kommentar
Colb Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Dette ble hverken fugl eller fisk for meg, forsåvidt kult rent instrumentalt, men kan personlig ikke får dra "skrikingen" i vokalen. 3,5/10 Se filmen hos Youtube Klikk på linken for neste sang! Linken din fungerte ikke [The URL contained a malformed video ID.] så jeg slenger ut ny.. Endret 25. september 2009 av Colb Lenke til kommentar
Toften Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det var faktisk betre enn eg hadde venta på forhand. Det var ikkje så galent faktisk. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Denne var ikke helt det store for meg. Veldig synd med slike gamle liveopptak, egentlig, for man får ikke helt riktig opplevelse av musikken med så dårlig lyd. Likevel en behagelig sang, og jeg har jo et greit forhold til Jefferson Airplane fra før av, så jeg vet at de kan sakene sine. Mye god gitar, da. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kiss: Aldri vært noen Kiss-fan, alt for ostete musikk. Og det var heller ingen gitarsolo for å redde låta.. Dog litt fengende, men mehh.. 2/10 tenker jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tommy Tokyo, ja. Der har du snodig type. Jeg liker godt den skranglete stilen hans, det er sært, originalt og spennende å høre på, uten at det blir for abstrakt. 7/10 Vi holder oss i Norge: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fgr Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Heroes & Zeros. Tenkte med en gang at vokalisten hørtes ut som franz ferdinand. Men det her var jo litt kulere da. Girn en 7/10 jeg. 7/10 Her følger Chu Chu Lovely Muni Muni Mura Mura Purin Purin Boron Nurururerorero: Se filmen hos Youtube Endret 25. september 2009 av jagarock Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Tja, jeg er ingen stor fan av japansk jentepop-vokalen, men resten av låta hadde sine momenter. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ikke verst. Dette er veldig typisk sånn musikk jeg hører på hvis jeg er forbanna, og har lyst til å bli enda mer forbanna. Det hender innimellom. Ikke noe som fester seg permanent, men er veldig god låt for å dyrke det aggressive i seg. 7/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Ikke musikk jeg hører på, men ganske kul låt. 8/10 Tidenes feteste hendrix cover: Se filmen hos Youtube Endret 25. september 2009 av Heavy Sandwich Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Likte originalen bedre. 6/10 Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) rolig og avslappende sang, fint å høre på gir den 8/10 (days of the ring av Annie lennox) Endret 25. september 2009 av TheJan Lenke til kommentar
Colb Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 rolig og avslappende sang, fint å høre på gir den 8/10 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (days of the ring av Annie lennox) Herlig sang, bringer minner 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå