Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

16 Horsepower - Haw får med sangen og video til å tenke på bestefar. stemningen i sangen blir som et billig og mørklagt motel i USA. selv om den har noen topper som er gode. John Parish er vell ikke allmenn like i disse dager og blir for meg selvsagt dog sært, men jeg respekter låtvalget. 3/10

Endret av infinety
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arcade Fire er ett favorittband, og selv om de har til gode å gjenta Funeral, er The Suburbs litt av et album. Liker drivet i låta, får litt 80-talls vibber. Minne litt om drivet i The Sun Smells To Loud av Mogwai melodisk sett. Selv om jeg foretrekker når William Butler synger fremfor kona, har også hun en behagelig stemme, og den fungerer nesten perfekt i denne låta. Ahh, fin start på arbeidsdagen! 9/10

Lenke til kommentar

Ikke hørt verken sang eller artist før.

Jeg likte begynnelsen godt. Vokalisten har en litt Johnny Cash kvalitet på stemmen. Melodien er veldig meldodiøs (duh) med noen fine vendinger på slutten av versene.

Rundt 1:05 forventer jeg at intensiteten skal gå opp et nivå og gi litt mer kraft/fart til sangen, men den legger seg ned igjen på et rolig nivå. Tar seg litt opp igjen utover noe som jeg liker godt, frem til 3:20.

Da går den over og blir litt for voldsom, litt "kaizers orchestra goes mariachi". Det blir for mye for meg.

Vil gi første delen en 7/10 og sluttdelen en 3/10, havner på en 5/10 totalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...