xersess Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Artig tekst, og ganske fengende song faktisk! 7/10 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 "Love me, love me, I am just a lonely boy, give me sodapop and toys!" Haha digger denne sangen, den er både bra og morsom. Major Parkinson var en av de store positive overraskelse på forrige by:larm og dette er en av de beste sangene deres syntes jeg. Anbefales live! 9/10 Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha, småtypisk at jeg ble introdusert til Miike Snow for et par uker siden, som falt skikkelig i smak også. Synes "Animal" er en type låt som sitter umiddelbart, men som dessverre hvert fall jeg kan gå litt fort lei. Lydbildet er fett, men siden den kanskje blir litt monoton i lengden gir jeg den 6/10. http://www.myspace.com/iwasaking - sangen Golden Years Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Svingte det av, stilig sound. Men ikke helt min smak. 6/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har aldri vært noko særligt glad i Genesis. Det har alltid vært for "progga" og spesielt til at eg kunne like det, men dette var eigentleg bare værre. Likte værken trommene, synthen eller vokalen. 3/10 Fairport Convention. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Fairport Convention: Kult, men litt sært, tenker 7/10 passer bra. Er vel mest for de som setter pris på en god gitarsolo: Se filmen hos Youtube (Og ja, han ser ut som ei klyse.) Lenke til kommentar
Toften Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Har vel eigentleg aldri fått tak på Joe Bonamassa. Har aldri fått grep på gitarspillinga hans, men her var det for det meste kult (gitarspelet inni verset var ikkje alltid like kult). Vokalen blei litt for kremete til at den kan få toppkarakter frå mi side, men han skal ha kredd for soloen. 8/10 Henter fram ein gammel norsk klassiker. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) Utvilsomt det beste norske progbandet som holdt på 70-tallet. Prudence, Flax, Saft... pah! Kongevokal. Se filmen hos Youtube Endret 21. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Toften Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Traffic er rått! Liker veldig godt vokalen til Steve Winwood og gitarspillet til Dave Mason er ikkje til å kimse av. 9/10 Her er litt tidleg Jeff Beck. Dette er etter mi meining, noko av det beste han har gjort nokon gong. Fusion- og jazzfans meiner sikkert noko anna, men for meg er det lite som kan slå skikkeleg blues/rock. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Utvilsomt et undervurdert band som kom veldig i skyggen av flere store elefanter. Rod Stewart er en av mine all-time favoritter når det gjelder vokal. Så synd han solgte rompa si så altfor tidlig. Er forøvrig fan av jazz fusionperioden til Jeff Beck med Wired og Blow by Blow som favoritter. 8/10 Vi kjører videre i samme gate: Endret 22. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Helt grei gammel rock: 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Videon funker ikkje. Satser på at det er lov til å leggje til ein ny. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Heseblesende band med dertilhørende låt men jeg foretrekker The Who sin versjon. 9/10 Apropos The Who: Se filmen hos Youtube Låta som gjorde at programmet aldri ble sendt i sin tid. Endret 23. september 2009 av tjalla Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) kul The Who låt, men ikke av de beste menr jeg. 7/10 Videon funker ikkje. Satser på at det er lov til å leggje til ein ny. Endret 23. september 2009 av vofferud Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Diamonds and Rust er noe helt spesielt syntes jeg, 9/10 vi drar tilbake til 1971/1977 denne gangen, Uriah Heep live http://www.youtube.com/watch?v=DIxxjzr5fKw...feature=related Endret 23. september 2009 av kptknert Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Grei rytme, men ikke noe jeg ville hørt på ellers. 5/10 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Uriah Heep kan eg like. Sjølv er favorittplata mi med Uriah Heep ...Very 'eavy... Very umble. Orgel introen på Gypsy er magisk. 9/10 Se filmen hos Youtube Gammel progressiv klassiker. Lenke til kommentar
Massiv Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Likte den ganske godt, jeg. 7/10 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hello, dette var funky saker. Jeg er veldig glad i soul, og denne satt godt i øregangen. Blir dog litt slitsom i lengden, i hvert fall nå når jeg ikke er i noe spesielt partyhumør. 6,5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Nah, ikkje noko for meg. 3/10 Grei rytme, men ikke noe jeg ville hørt på ellers.5/10 Sorry, du var 3 min før meg, så eg fekk ikkje med meg sangen din. Men, Stones er tøft. Har i det siste begynted å høyre meir på Stones enn før og fekk lyst til å sjekke ut meir av dei etter eg høyrte denne videoen. 8/10 Se filmen hos Youtube Endret 24. september 2009 av Toften Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå