Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel eigentleg aldri fått tak på Joe Bonamassa. Har aldri fått grep på gitarspillinga hans, men her var det for det meste kult (gitarspelet inni verset var ikkje alltid like kult). Vokalen blei litt for kremete til at den kan få toppkarakter frå mi side, men han skal ha kredd for soloen.

 

8/10

 

 

Henter fram ein gammel norsk klassiker.

Lenke til kommentar

Traffic er rått! Liker veldig godt vokalen til Steve Winwood og gitarspillet til Dave Mason er ikkje til å kimse av.

 

9/10

 

 

Her er litt tidleg Jeff Beck. Dette er etter mi meining, noko av det beste han har gjort nokon gong. Fusion- og jazzfans meiner sikkert noko anna, men for meg er det lite som kan slå skikkeleg blues/rock.

Lenke til kommentar

Utvilsomt et undervurdert band som kom veldig i skyggen av flere store elefanter. Rod Stewart er en av mine all-time favoritter når det gjelder vokal. Så synd han solgte rompa si så altfor tidlig. Er forøvrig fan av jazz fusionperioden til Jeff Beck med Wired og Blow by Blow som favoritter. 8/10

 

Vi kjører videre i samme gate:

 

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Nah, ikkje noko for meg.

 

3/10

 

Grei rytme, men ikke noe jeg ville hørt på ellers.

5/10

 

 

Sorry, du var 3 min før meg, så eg fekk ikkje med meg sangen din. Men, Stones er tøft. Har i det siste begynted å høyre meir på Stones enn før og fekk lyst til å sjekke ut meir av dei etter eg høyrte denne videoen.

 

8/10

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Toften
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...