Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er etter min mening en låt hvis musikalske verdi kun veier positivt ved høyt alkoholkonsum. Nå som jeg for en gangs skyld er edru og hører hva som faktisk blir sunget i dette torturredskapet vet jeg endelig hvilken låt jeg kan spille for å skremme meg til avvenning (om det en vakker dag skulle bli nødvendig). 1/10

The Beach Boys - Wind Chimes

http://www.youtube.com/watch?v=1oKbjSaWFUE

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hip hop er ikke min kopp med te, men den der var faktisk ikke så værst. Annerledes enn det meste rap/hip hop man blir presentert for i dag, selv om det da bare er snakk om mainstream. Ganske god tekst også. Men jeg har generelt ikke helt sansen for hip hop, slik at låta dessverre ikke får toppkarakter. MEN! til å være hip hop får den ganske høy score fra meg

6/10

Lenke til kommentar

Skremmende behagelig låt det der. Fikk følelsen av at jeg ble dratt inn i musikken når jeg fokuserte lyttingen på bassen - og det uten hjelpemiddel. Det ble dog en smule kjipt der inne i lengden, på tross av variasjoner, og den tøyet oppmerksomhetspennet mitt mot slutten. Alt-i-alt en sexy sak, men ikke helt den rette dagen å høre slik musikk på. 6/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...