gard. Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Aldri likt Genesis med Phil Collins i spissen egentlig. Catchy sang, men er ikke hva Genesis virkelig står for. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Warz Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Synes den ble altfor kjedelig, er jo for det meste bare sånne klingelyder og "sagstøy"... Selv om den tar helt sinnsyk vending rundt 3:45 blir det nok dessverre en 1/10 fra meg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hadde han vært like populær om han ikke hadde kommet fra Hawaii og veid 250kg? Dette var traurige saker. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 liker stilens dems og teksten, men etter min mening er de ikke så veldig dyktige med leketøyene sine og vokal kunne vert hakket bedre, men en god sang 6/10 scorpions- Love will keep us alive http://www.youtube.com/watch?v=nzDY1Z0EPH0 -klarer ikke legge inn filmen her så det ble link nok en gang Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fin sang og melodi, men jeg likte ikke stemmen helt og den ble litt kjedelig etter en stund 4/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Wintersun: Det var da voldsomt til dårlig tid de hadde da. Nei, melodeath - eller hva det nå er - er ikke noe for meg. Synes det meste er nokså generic, og denne var intet unntak. 1/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 En elegant og leken låt, men uten de helt store følelsene. Jeg har hatt litt sansen for Regina Spektor helt siden jeg hørte henne med Ben Folds, men klarer ikke ta sangene hennes helt inn over meg. Denne er intet unntak. Men lett å høre på, det er den, og fin nynne-sang. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Warz Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Etter min mening: Helt grusomt, 1/10. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jizz in my Pants: SNL-humor kan være gøy, men denne er ganske tam, i hvert fall sett i forhold til f.eks. Dick in a Box (som jo er et mesterverk). Frøken Soprano redder musikkvideoen litt, i det minste. 3/10 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Liker Vampire Weekend, men dette har aldri vært favoritten min på plata. 6/10 Litt musikk laget med 8-bit dataspill lyd kan være kult og! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Patton Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Huff, dette var ikke min greie, nei. Pluspoeng for nostalgi-feeling, men det var vel alt. 2/10 Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Det skremmer meg over hvor dårlig musikk kan bli. Det der var tragisk! 1/10 Endret 18. september 2009 av arnizzz Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Njaa.. Aldri likt maskinen, lager bare stygge hat låter som "alle som inte dansar". Men var bedre den her da, men traff meg likavell ikke. Ikke helt min stil! 3/10 Endret 19. september 2009 av Bllink Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 typisk partylåt som runger på skandinaviske utesteder på sunny beach og aya napa på sommeren. Ikke noe jeg foretrekker, hverken på fest eller andre anledninger, for å si det diplomatisk lol. 2/10 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Sangen var ikke grusom, men heller ikke spesielt bra. 4/10 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 Helt ok, bedre enn det jeg trodde, men fortsatt ikke bra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Må bare si at jeg hater slik musikk! 2/10 http://www.youtube.com/watch?v=0tmCAgWLIiU Edit: Funket ikke å legge den som video! Endret 18. september 2009 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Warz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ikke min stil, så det blir nok bare 3/10... Når du skal legge til youtube video skal du skrive [youtube]QqoEKUmZNuw[/youtube] altså ikke hele URLen, kun id... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Linken din fungerte ikke for meg. Så regna med den ikke funker for andre heller, så legger ut en ny! Ja jeg pasta hele youtuben urlen når jeg bare trengte filmIDen tydeligvis. Nå kan du endre posten din til å kommentere. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Husker originalen fra mine tenårsdager og får et ekstrapoeng for nostalgien, men gjennomført ensformig og uengasjerende musikk i mine øyne. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå