Uncle Albert Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Green Carnation: Fin stemning i fremførelsen, men syns allikevel ikke låta var noe særlig. Blir 5/10 tenker jeg. det du linka til er mye kjedeligere enn escape the fate Smak og behag Lenke til kommentar
Toften Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Har eigentleg aldri likt Lou Reed noko særleg. 6/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ren, ubesudlet rock. Very nice. Kjipt med litt dårlig opptak, men hva kan man forvente egentlig. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 7/10. En av de mest solide på debutalbumet som en aldri blir lei av. Se filmen hos Youtube Shabby kvalitet menneh. Tidenes coverversjon og bondage up yours hvis du ikke likern ;p Lenke til kommentar
dredg Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 God klassiker med herlig fremføring og stemme fra Cocker, men litt lang og laber kvalitet på klippet 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er noe med den sjangeren jeg er litt lei (typisk alternative rock/metal, men ikke så veldig halvgalt. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Den var faktisk ikke så gæren, med tanke på at jeg ikke er noen tilhenger av den typen elektronisk musikk. Gir låta 7/10 for en behagelig melodi, passe lengde, god bass og variasjon (ikke bare dunk-dunk gjennom hele greia). - Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Denne gjorde ikke godt i sjela, altså. Følte at jeg mistet alt håp og all glede ved å høre på denne. Det betyr dog ikke at jeg ikke likte den. Den låter bra, og den treffer meg godt, selv om det ikke er de beste følelsene som dukker opp. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Veldig enig angående det du sier om låta jeg postet. Radiohead er selvdestruksjon gjennom musikk. DumDum Boys - "Stjernesludd" Knallsang fra en knallgruppe som virkelig fortjener tittelen som en av "De fire store innen norsk rock". Deilig låt å sitte å tenke til, 9/10 - Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg er sånn halvveis glad i Two Gallants, men kan ikke hjelpe for at jeg alltid sammenligner dem med Johnossi, som for min del er en langt bedre duo innen tromme og gitar-sjangeren. Jeg likte forøvrig denne sangen ganske bra, men den ble litt "flat" i lengden og når ikke helt opp. 7,5/10 Og apropos Johnossi... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Ikke min musikksmak, men den var egentlig ikke så værst å høre på. Fresh gitar, men synes ikke vokalen passet helt med musikken, men det er min mening Gir den 7\10 Se filmen hos Youtube Endret 12. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Tenacious D er herlige, og Tribute er en av deres beste sanger! Nå vil jeg ikke nødvendigvis si at bandet alltid har så ekstremt god "kvalitet," men det tar de igjen med... alt annet. 9/10 Major Parkinson - Death at the Candystore Endret 12. september 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har så enormt mye kjærlighet til Major Parkinson <3 Denne sangen tok meg med storm for noen år siden, og etter det har jeg hatt helt dilla på dette bandet. Veldig god låt, og en av de feteste vokalistene jeg vet om her i landet. 9,5/10 Og vi holder oss i Bergen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ah, Ralph Myerz er krem <3 9/10 --- Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kjedelig. Elendig vokal, resten av musikken var ikke så gal tho. 4/10 - Spotify (bedre kvalitet) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Rett og slett utrolig kjedelig. Jeg liker en del electronica og lignende. Men den traff meg ikke, dessverre. 2,5/10 Se filmen hos Youtube Endret 12. september 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Skjønner at du er glad i denne sangen når du poster den to ganger på samme side. For min del er den ikke helt det store. Introen lover godt, men etter hvert blir det bare rot, synes jeg. Klarer ikke feste grepet på den. 3,5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (Oi, beklager. Glemte at jeg hadde lagt inn den før. ^^) Når det gjelder Beck synes jeg han er ganske så kul. Han blander litt forskjellige musikksjangre og gjør det til sitt eget. Lost Cause er ikke min favorittsang fra Beck, langt der i fra, men forstatt OK. 5/10 Se filmen hos Youtube Gleder meg til reaksjonen på denne. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) først: hmm, chill electronica 2: omg, boyband 3: holy fucking shit, dette er jo faktisk awesome! 4: vekselvis mellom 2 og 3 1 og 3 drog oppover, 2 drog heftig nedover... 6/10 sidan det var mest 3 edit: oh wait, vent litt for song å rate Hardcore remix av host of seraphim herlig song Se filmen hos Youtube Endret 12. september 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Velg en da. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå