Krokanrull Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Vanligvis er jeg ikke sånn kjempe happy i typisk indie, men denne var spesiell og interessant. 6/10 Se filmen hos Youtube Endret 8. september 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Wow. Det første jeg tenkte da jeg hørte denne var: WFT? Det kan være artig med metalversjoner av poplåter, men denne ble ikke hverken det ene eller den andre. Virker som den famler litt i begge leire, og jeg klarer ikke feste grepet på den. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ikke dritfett akkurat. 5/10. Dritfett: Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kan ikke krangle på dét. En av Ratatas aller beste, dette. 10/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) den var ganske kjedelig men helt grei 3/10 Se filmen hos Youtube Endret 8. september 2009 av olehh Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Følte youtube-kvaliteten ødela sangen veldig, men lar ikke det trekke ned Likte den, liker generelt den sjangeren. Eneste lille minus er litt kjedelig riff kanskje? Likte faktisk vokalen. Gir den 9.5\10 Endret 8. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Eminem begynner å dra på åra, men musikken har framdeles en solid fan-base. Liker de seriøse sangene hans, og denne passer godt inn her. Er absolutt ikke min sjanger, men en grei sang. 6,5/10 Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har lenge hatt NIN på lista over band jeg vil sjekke ut, men har ikke fått tid til å gjøre det enda. Tydeligvis et feilgrep, for dette var veldig stemningsskapende. 9/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dette er faktisk den eneste sangen av Mastodon jeg virkelig liker. Veldig glad i kraften og dramatikken i den. 8/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 @ TheMartine med Magnet - Lonely No More Det eneste jeg har hørt av Magnet før er egentlig Bob Dylan coveren Lay Lady Lay og den liker jeg veldig godt. Sliter litt med å lage meg et førsteinntrykk av denne, vet liksom ikke helt hva jeg syntes. Etter å ha hørt litt lenger merker jeg at jeg ikke er så veldig fan av de heftige trommene, de tar alt for mye oppmerksomhet fra resten av sangen. Magnet høres litt yngre ut og mer Alejandro Fuentes i stemmen her enn han gjør på Lay Lady Lay, det var heller ikke så veldig pluss. Vil si dette er en sang jeg lett kunne hørt på radio uten å bry meg om å få med meg navnet på artist eller sang. 6/10. Muse - Uprising Se filmen hos Youtube Elsker denne sangen og gleder meg til å høre resten av albumet! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Joda, helt ok musikk. ikke noe jeg setter meg ned for å høre på men, helt ok. Hørt litt muse før, men syns det blir litt vel spesiellt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Startet kult, men vokalen var rimelig kjip, og låta ble stort sett kjedelig utover. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 stilig, men det passte ikkje heilt med growlinga... fram til rundt 1:40, då var det veldig kult! men likte den ikkje heilt sånn overall. 6,8/10 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Helt ok piano, minner meg litt om gameboy spill musikk. 5/10! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) 4/10 har bare ikke sansen for sånn type hip hop Endret 9. september 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PMxZbwCI Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) 3/10 Noko kjedelig, har dog ikkje sansen for dei greiene der. Er mogleg eg faktisk likar denne betre som pianosolo. Endret 10. september 2009 av Slettet-PMxZbwCI Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Synes egentlig piano er kjedelig, men noe av sangen kunne gjort seg som film-musikk egentlig. Var ikke helt for jævlig, men gir den 5/10 : ) Se filmen hos Youtube Endret 10. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Escape the Fate: Kjedelig, uoriginalt og rett og slett ikke min kopp te. 2/10 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 4/10 helt greit, ikke noe jeg hører på til vanlig, og det du linka til er mye kjedeligere enn escape the fate Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ganske uoriginal og tam metall. 3/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå