TheMartine Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ålreit med litt hiphop i denne tråden også, og jeg har all respekt for Eminem som både rapper og låtskriver. Likevel ble denne litt vel flat for meg. Det er ingen særlige høydepunkter, og den blir mer som en litt anonym, men grei bakgrunnslåt man kan nikke med hodet til. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 The Last Shadow Puppets: Den typen musikk( The Arctic Monkeys, The Fratellis, osv.) finner jeg stort sett veldig lite underholdene.. 3/10 I det jazzy hjørnet: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Det meste jazz jeg har hørt må komme fra det originale the sims spillet, så er ingen sjanger jeg har erfaring med. Syntes det går helt greit inn i bakgrunnen, uten at jeg legger så mye merke til det. 5/10 Endret 2. september 2009 av Cuz Lenke til kommentar
€�ƒ„… Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Mew Likte ikke rytmen særlig. Synes den ble litt slitsom. http://www.youtube.com/watch?v=8-F16WoHO4A Endret 2. september 2009 av €�ƒ„… Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kul den 7/10 Se filmen hos Youtube"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v= Se filmen hos Youtube" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Se filmen hos Youtube http://www.youtube.com/watch?v=OwsJ7FZp6-o...player_embedded Endret 2. september 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) From First To Last: Det var ikke noe særlig... følelse av å ha hørt det 1000 ganger før på MTV. 2/10 Zappa var show: Endret 5. september 2009 av cyclo OT fjernet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Frank Zappa: Konge, bare konge. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Misery Signals - A Certain Death Har ikke hørt dette bandet før men ble EKSTREMT positivt overasket! De 5 første sekundene lurte jeg litt på hva dette var men det skiftet fort over til noe som kan bare nytes! Følte bare at kreftene samlet seg i kroppen av sangen! Dette liker vi! Harde riff og awesome drumming. Eneste som trekker ned, er det rolige partiet i sangen som begynder rundt 2:00. Men overall en strålende sang med mye trykk! 8,5\10! Over til min sang, dette er et lokalt band som jeg føler trenger litt mer oppmerksomhet. Dette er oldschool rock'n roll på sitt beste! Stingray - Shooting Blanks name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sangen var ålrajt den 6/10 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Funeral For A Friend har fått såpass mye oppmerksomhet, mens mye annet som er mye bedre fra samme type sjanger omtrent ikke høres på, og vokalisten(e?) er heller ikke mye å skryte av. FFaF er helt greit, men ikke noe å hoppe i taket for, det samme kan sies om den låta. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Blir litt vel Sum41 dette her, en sjanger jeg egentlig gikk lei av for en god stund siden. Vokalen skiller seg for lite ut, og riffene er ikke spesiellt minneverdig. Ellers er musikken kul nok. Skal ha pluss for å bygge seg bra opp. 6,5/10 Prøv dette bandet. =) Endret 4. september 2009 av Cuz Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Helt grei sang. Men likte de bedre før. 5/10 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Spam/off-topic er fjernet fra tråden. Vennligst holdt dere til temaet folkens. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM) Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Likte videoen bedre enn sangen , den var helt rå! Sangen var ikke så verst, men kan ikke gi den mer en enn 5/10 +1 bonuspoeng for videoen =6 Hvordan får dere selve imaget fra videoen inn i innlegget? Endret 5. september 2009 av NorvegianDad Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 denne var faktisk veldig stilig men ikkje heilt min smak... sterk 7/10 kva med denne?: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Absolutt ikke min type musikk! derfor for den en laber 2/10. Synes denne er ekstrem fin. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 den stemmen! og alt! woah! veldig stilig! 8/10 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Bra, men litt rolig/kjedelig og ensformig for meg og humøret jeg er i nå. 5/10. --- Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Helt grei, men ingenting eksepsjonellt. Vokalen har jeg hørt før, riffene kule nok. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå