blured Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) @ dr. strangely strange - sign on my mind. Det er nesten bare en ting å si, vakkert! Søkte litt og det så ut som om det var fullt mulig å få tak i dette. Sangen er forresten på andreskiva Heavy Petting fra 1970 (av også i alt to). Edit: @ macros.:Alt for minimalistisk for meg, blir kjedelig veldig fort. Må innrømme at jeg spolte meg gjennom siste halvdel av sangen for å sjekke om den ble noe annerledes, men det gjorde den jo ikke akkurat... 3/10 Personlig finner jeg låta spennende nok til å sitte å lytte igjennom den. Men de fleste jeg kjenner er av samme oppfatning som deg ja. Funker utmerket til nach. ... @ Bob Dylan - Simple Twist of Fate Fin Dylan låt dette her, men ikke helt blant mine favoritter. Dirty Projectors - Knotty Pine Så disse for noen dager siden, mye av det de lager blir litt for masete for min egen del (da jeg jevnt over er noe mindre glad i kvinnelige vokalister), men digger virkelig denne sangen. Endret 17. august 2009 av macros. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Denne likte jeg godt. Kom over meg som et friskt pust, lett og god å høre på. Er litt usikker på om den kunne fått meg i godt humør på en dårlig dag, eller om den da ville blitt slitsom. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Grei og avslappendes sang å høre på. Ikke for mye 'trøkk' og ikke for lite. Kveldsmusikk som jeg liker å kalle det. 7/10 Se filmen hos Youtube (Synes dette bandet er hysteriskt morsomt. Techno-grindcore/deathmetal-band som synger barnesanger på tysk. Originalt ihvertfall!) Endret 18. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 We butter the bred with butter: Huff! Morsom ide, men et rent helvette å høre på. 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Finfin låt av Why? dette her. Ikke min favoritt på skiva "Alopecia", men slettes ikke dårlig. 6.8/10 (presisjon...) Se filmen hos Youtube Röyksopp - Were You Ever Wanted. Bonuslåta på den japanske utgaven av Junior. Ikke helt på topp, men imo en av de bedre på skiva. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har ikke fått med meg den sangen. Så sier tusen takk! Röyksopp er alltid kos, men foretrekker det første albumet. Uansett, sangen holder til en 8/10 En av de bedre Raga rockers sangene Lenke til kommentar
Toften Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette var veldig tøft og kult. Likte veldig god saksen som var baki der. 9/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Kul musikk, men blir litt kjedelig i lengden. 7/10 Endret 19. august 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Likte den godt fin stemme og den får meg til å føle meg trist 7.5/10 Se filmen hos Youtube Endret 19. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen av sangene til Band of Horses treffer meg midt i sjela, men dette er ikke en av dem. Savner de store høydepunktene, og føler at det instrumentale bare fyker ifra vokalen ved flere anledninger. Det skaper en slags skjevehet eller ubalanse i hvordan jeg opplever sangen. Men for all del, den er fin, bare ikke i den grad at jeg ville hørt på den spesielt ofte. 6/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Likte de siste 30 sekundene, resten klarer jeg ikke å følge med på ettersom jeg ikke synes Liveframførelsen dems var ren nok for en som ikke har hørt noe av de tidligere. 4/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Yeah, jeg digger Skambankt, og spesielt denne låta. Den er som et ordentlig rævspark. Pluss for god, norsk vokal, men for min del trekker dialekten litt ned, i og med at det er den mest slitsomme i hele Norge. 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei, nei... dette likte eg ikkje. 3/10 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ganske så fengende musikk, men føler at jeg har hørt den før, uten å ha gjort det. Zeppelin har aldri vært min favoritt. 6/10 Se filmen hos Youtube Endret 19. august 2009 av Cuz Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En bra sjanger, et bra band, og en bra sang. Men er ikke deres beste. 7/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Edit: Helt grei sang, men allikevel ikke helt min kopp te. Samtidig har bandet intensjoner jeg ikke syns så mye om. Synd. 3/10 Se filmen hos Youtube Endret 19. august 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er alltid en deilig opplevelse å bli med over til Sigur Rós sin verden, og denne sangen er intet unntak. Fin for å drømme seg bort og bare la tankene flyte. Blir forøvrig litt mer magisk uten å se dem spille, av en eller annen grunn. 7.5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Miami Horror: Tja.. det der var virkelig horror. Synth-pop eller hva det nå kalles er virkelig ikke min greie. 1/10 Trur enkli denna er mest for spessielt interreserte: Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Du har litt rett i det. Var glad i virtuoso før, men ikke fullt så mye nå lenger. Men på grunnlag av sjanger vil jeg si at det er vakkert, men kanskje ikke det mest spennende jeg har hørt. 5/10 Erlend Øye + Röyksopp - Poor Leno (Silicon Soul Remix). Fra 2004 utgivelsen av DJ Kicks, satt sammen av Erlend Øye. Dette er noe av det beste han har gjort etter min mening, og da sier det seg selv at det er genialt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå