Fløyelsbøtte Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg skulle gjerne vurdert Wolfmother, men jeg aner ikke hvordan en legger innpå youtube-videoer på diskusjon. Kan noen fortelle? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det er vel ikke verre enn å bare linke til låta... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 En ganske så grei sang. Digger Wolfmothers riff, men hater vokalisten, sorry. Synes han har en klagestemme, og ikke en sangstemme. Argh, jeg VIL like dem, men går bare ikke... 5/10 = +10 for musikk -5 for vokal. Jeg skulle gjerne vurdert Wolfmother, men jeg aner ikke hvordan en legger innpå youtube-videoer på diskusjon. Kan noen fortelle? Du skriver: [youtube]YOUTUBE ID[/youtube] Hvorav YOUTUBE IDEN er de siste bokstavene i en YouTube link, f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=A3Txvt6tTKo Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Pantera: Pantera har dessverre gitt ut ALT for mye drit opp gjennom tidene, noe 5 minutes alone er ett levende bevis på. Samme jævla riffet gjennom hele låta, sitter og venter på at det skal komme en supersolo fra Dime, men den kommer heller ikke, bare en masse tåpelig gitarstøy. Teit låt fra ett teit album, fòr meg heller med noe fra Cowboys From Hell eller en sløy gitarsolo fra superskiva Power Metal. Der har du Pantera på sitt beste! Og, btw: R.I.P Dimebag. Jeg velger å fortsette med en video fra det herlige 70-tall: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det herlige 70'tallet ja!!! Når det kommer til selve opptredenen er det bare å si 7.5/10 Se filmen hos Youtube Iron & Wine, Calexico - 16, Maybe Less. Kanskje min favorittlåt fra deres virkelig geniale album In the Reins. Endret 12. august 2009 av macros. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kjedelig er et ord som beskriver denne sangen bra. Starten gikk utrolig langsomt, og det ble ikke stort bedre. Derfor, 2/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 grusomt, er ikke musikk, bare massivt kaos. repetativt og kjedelig bråk. 2/10 håper det var riktig video, får ikke sett :S Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg er ingen fan av VG-lista Topp 20, derfor nekter jeg å si noe mer enn at det var forferdelig. Sangerinnen er fin da. 2/10 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg er ingen fan av VG-lista Topp 20, derfor nekter jeg å si noe mer enn at det var forferdelig. Sangerinnen er fin da.2/10 sorry men klarer bare ikke motstå. eddie vedder er vokalist i pearl jam. pearl jam var med i vg lista topp 20. quoter vg: 2 uker i 2002, #3 som beste plassering. hva sier du nå? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Så FORFERDELIG det må være å like en låt som har vært på VG-lista... Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes sangen var bra jeg. 8/10 Justice - stress Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes sangen var bra jeg. 8/10 Justice - stress kan ikke si jeg digga den, ikke min smak heller, gir den en 3/10 siden den ikke var hårreisende. men når vi snakker om justice. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Justice - TThhee PPaarrttyy: En av de litt kjipere låtene på Cross. Dessuten er jeg lei Uffie sin stemme. 4/10. --- Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 E-wok sin sang: Har aldri likt electronica og lignende, men må innrømme at det der var småfengende og ikke direkte stygt. 5/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Serjiously: 2/10. Aldri vært noen tilhenger av J-pop (?). Dette er ingen unntak. Elendig vocal også forsåvidt. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Komposisjonsmessig rimelig bra, men perkusjonen var altfor "housete" Alexisonfire - This Could Be Anywhere In The World Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dette likte eg ikkje noko særleg. Likte verken den rølpete vokalen eller den kremete vokalen, og sånn ellers så er ikkje denne type musikk heilt meg. 2/10 Etter min meining eit av dei meir lovandes banda frå Noreg. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 The Grand: Utrolig kult riff og rå vokal. Middelmådig solo som gjerne egner seg best live (for da oppleves feed og gitarnoise en smule fetere ut).. 6.5/10 Fantastisk cover av en vakker Neil Young-låt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Den var helt konge! Lagret i favoritter. 10/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Toften Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Dette traff ikkje meg. 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå