Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker Sigur Rós, men dette er ikke en av favorittene mine. Bittelitt for støyrock-aktig lydbilde er nok det som ødelegger for meg. Anbefaler alle å se Sigur Rós live forresten, det er en skikkelig opplevelse.

8/10

Jeg oppdaget en ny potensiell favorittlåt av Neil Young her om dagen... Rett og slett nydelige saker spør du meg. Man må kanskje være i et spesielt humør for at det skal funke optimalt, men sånn er det jo for all musikk.

Neil Young - On The Beach

http://www.youtube.com/watch?v=R4jap5xQ5GU

Lenke til kommentar

Ikke akkurat helt min stil, men den ga ihvertfall en ordentlig sommer/hytta feeling! selvom den ikke handler om det.

5/10 :)

prøver å finne ut hvordan jeg setter inn videoen.

edit: får det desverre ikke til. Men jeg satser på at "vurdereren" under meg er i stand til å klikke på linken. :)

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Hvorfor feiler alle i å poste legge til youtube filmer nå da? Står jo ' class= i stedet for filmen på de fleste. Fiks det så kan jeg kommentere etterpå.

Men! Her er Duniaman hehe digger det ordet. Høres ut som en gamma voodoo. Jeg vil bli Duniaman!

[media][/media]

også link hvis det ikke funker:

Lenke til kommentar

Introen på denne låta var bare sinnsykt deilig. Røsket akkurat perfekt i øregangen. Men så kommer vokalen, og den ødelegger en del for meg. Herfra blir det bare stress, og det er ikke lenger tid til å nyte musikken.

Men, stort pluss for at de roer det ned litt uti igjen. Det gjør opplevelsen levelig, og vel så det.

7/10

http://www.youtube.com/watch?v=34f0I3XT_jA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...