Tilsynsmannen Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Free er herlig, men slet litt med tekstene sine. 9/10 Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 God nok, 6/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Synes den virket i og for seg fengende, men synes vokalen til Soil er litt kjedelig, men lander på 6.5/10 Endret 10. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Minner meg om Tool, ble litt langtrekkelig mot midten av sangen, men tok seg opp på slutten. En god 6+/10. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Funker bra på en fest men blir litt for slitsomt å sitte å høre på til vanlig 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg er ingen kjempefan av stemmen til Vedder, men melodien og sangen var koselig. Glad den ikke var spesielt lang, da jeg tror den fort kunne ha blitt kjedelig hvis den varte stort lengre. 7/10. Dog Fashion Disco - Moonlight City Drive Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Oi oi, dette var artig musikk! Har faktisk aldri hørt om Dog Fashion Disco før, men dette likte jeg godt. Men jeg føler meg kanskje en smule schizofren etter å ha hørt på denne en stund, og jeg tror den er best å høre på mens man driver med noe. Kan ikke sette den på bare for å høre på, det blir for intenst for meg i hvert fall. Men fet låt. 8/10 Mr. Scruff - Spandex Man: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Artig og noe chill musikk. Ikke akkurat noe jeg hadde satt på alene, men det er nå meg. 5/10. Death is Not Glamorous - Set In Stone: Se filmen hos Youtube Dritfet. Norske btw.. Endret 10. august 2009 av E-wok Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Alt for slitsom og ensformig, 4/10 - EDIT; noen var før meg Death is Not Glamorous - Set In Stone: Dårlig vokal og for dominerende gitarspill. 5/10 Roger waters er en gud, og her er en av mine favoritter. Endret 10. august 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Gav kritikk på feil sang. endret mening når jeg fikk høre Waters. 7/10 Edit2: det var lite av kvalitet på youtube.. får duge. Endret 10. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Liker denne sangen, ligger allerede i div. playlists.. 8/10 Kjører en til av Waters: Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Ojoj! Denne likte, jeg. Aldri hørt den før, men jeg falt pladask. Kommer nok til å høre denne sangen samt å sjekke opp i flere sanger av samme artist. Føler jeg ikke kan gi den så alt for høy karakter før jeg har hørt den et par ganger og blitt kjent med sangen, men tror jeg kommer til å like den bedre og bedre. 8/10 Edit: jeg ratet feil sang i forrige post. fikset nå Endret 10. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Toften Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Fint gjennsyn med ein fin, fin norsk klassiker. 8/10 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Black Sabbath treffer meg som vanlig midt i rockehjertet. Men denne er ikke mer spesiell enn at den går litt inn i den store massen av alt annet jeg har hørt fra dem. God låt, men ikke minneverdig for min del. 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube (Tullevideo, I know :b) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) 5/10 Kjedlig sang, med kjedlig vokal. Gitarsoloen løftet helhetsinntrykket noe. En av mine favorittsanger noen sinne. Riffet er til å dø av og sangen gir meg frysninger nesten hver gang jeg hører den Beste sangen fra første halvdel av 90-tallet. Se filmen hos Youtube Ikke så værst live versjon Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
robolai Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Helt OK sang, ganske kult riff og trommingen var bra. 5/10 Denne sangen ligger langt opp på min favorittliste. Bra tekst, bra gitar, bra tromme, bra vokal. Enjoy Endret 10. august 2009 av robolai Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Du skal bare lime inn siste delen av youtube-linken http://www.youtube.com/watch?v=eZrNP223tK4 Til vurderingen; Sluttet nesten å høre etter de 5 første sek. grunnet fæl vokal, det sier vel det meste 1/10 Halvdan Sivertsen, kjærlighetsvisa. Legg merke til den politiske undertonen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Klassiker go en fin sang, men det blir litt søtt(?) for meg. i alle fall nå. 6/10 selv føler jeg for å bli litt rar: Domotic - I Hate You Forever Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) EDIT: 2ball(s) var for rask Til Domotic - I hate you forever: Grei nok, ikke min stil. Holdte på å sovne 4/10 Se filmen hos Youtube Endret 10. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Black Stone Cherry var helt grei, egentlig. Masse energi, da. Det likte jeg. Og catchy nok melodi, men ikke noe som festet seg permanent. 5/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå