:utakt Skrevet 7. april 2023 Rapporter Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Mjæh. Det ble litt langtekkelig. Den akustiske introen var ikke så verst. Vokalisten prøver hardt uten å overbevise meg helt, og når de smalt til med heavyrock ble det for seigt for meg. Om du ikke hadde sagt noe ville jeg gjetta at det var svensk. 5/10 Vi drar til litt mer eksotiske strøk. Tunisia! Endret 7. april 2023 av :utakt Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 11. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2023 Nord afrikansk rock. Hmm 🤔 Var ikke så ille, jeg likte gitarspillingen i kombinasjon med trommeslagene, men kanskje ikke noe jeg ville hørt på til daglig. Jeg gir den 7/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2023 Kul beat. Sangen i sin helhet var ikke så voldsomt original, men heller ikke sjenerende 6/10 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 19. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2023 6/10 - Kult riff. Ellers helt ok. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 28. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2023 Jeg likte den, ganske avslappende musikk. 8/10 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2023 Veldig monotont uttrykk. Ikke noe for meg. 3/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2023 Spennende rytme og progresjon. Veldig kompetent sang, men resonnerte ikke helt med meg personlig. But I'm just a guy with an opinion. 7/10 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 18. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2023 Slett ikke dårlig, litt sånn beatles aktig, bare med kvinnelig vokalist. Jeg gir den 7 av 10 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2023 (endret) Tuller du? Jeg elsker denne sangen! Dette bringer meg rett tilbake til Fallout-verden. For en helt fantastisk, nostalgisk sang. 10/10 Jeg vil dele noe litt annerledes. De fleste vil, naturlig nok, se på Jon Bon Jovi, som vokalisten i Bon Jovi. Et band jeg selv er stor fan av, men det er band som spiller lett rockemusikk. Det gjør at JBJ er litt begrenset av det når han skriver sanger. Når han får lage soloalbum så ser vi at JBJ kan mer enn å lage partysanger for BJ. For de som er musikkinteressert så anbefaler jeg på det sterkeste å sette seg ned med soundtracket til Young Guns 2 og høre gjennom det. Utrolig bra musikk og tekster! Men jeg skal her dele en sang fra hans første ordentlige soloalbum. En sang jeg anser som den perfekte kjøresangen. Endret 23. juni 2023 av Tabris Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2023 En rolig å ukjent låt fra Bovi. Jeg likte den. Ganske ulik fra den Bovi jeg kjenner. 7,5 igjen. Det jeg lytter til er dratt litt i forskjellige retninger. Takket være Spotify. Men også P 13 å blant annet stjernepose som jeg hørte mye på for noen år siden. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 21. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2023 Dette gir meg ganske mye 90talls-vibber, men er også litt roligere og mer melodiøst enn hva som var vanlig da. Jeg liker det. 7/10 Her er en sang fra min barndom som jeg fortsatt synes er helt awesome. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2023 Jeg vet ikke om awesome er adjektivet jeg ville brukt for å beskrive den sangen ... Kan vi bare si det som at det er andre låter fra 80-tallet jeg liker bedre? 3/10 Men, siden vi er på tema barndomsminner og sånn. Denne likte jeg godt den gang da, og jeg syns den er ganske fin fremdeles. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. juli 2023 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2023 7/10 - Ikke helt min kopp med te, men det var en kompetent sang Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. august 2023 Rapporter Del Skrevet 1. august 2023 Dyktige folk. Det groover heftig når de spiller sammen, det er vanskelig å ikke bli revet med. Solistinnslagene blir litt for lange til at jeg er like fenget hele veien. Solid 8/10 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 1. august 2023 Rapporter Del Skrevet 1. august 2023 9 av 10 vakkert 😍 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. august 2023 Rapporter Del Skrevet 4. august 2023 Jeg likte dette. En litt snodig blanding med skotsk sekkepipe og norsk vikingmetall, men det funker likevel. Jeg liker spesielt at vi har tyngde uten growling. 7/10 Jeg fortsetter på min JBJ-reise - Jon Bon Jovi solo uten Bon Jovi. Denne sangen liker jeg veldig godt og har hatt dilla på de siste ukene. Lenke til kommentar
PoseJaTakk Skrevet 4. august 2023 Rapporter Del Skrevet 4. august 2023 6/10 Ikke min type musikk, men hadde jeg satt på terrassen i USA med en øl i hånden hadde det vært god stemning med den sangen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2023 Rapporter Del Skrevet 15. august 2023 Fant ikke sangen hverken utfordrende, interessant eller sjenerende. Karakteriserer det som standard radiopop. Hadde ikke slått av radioen om den kom på, men spacer ut i mine egne tanker. 5/10 (Kan timestampes på 3:37 om det ikke funker) Lenke til kommentar
svenka Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 7/10. Ikke helt min smak, men sangen er jo fin da, oser sensualitet og sjarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå