The Stig Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Liker du store gevær, større biler og enda større eksplosjoner? Da er trolig Red Faction noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er dette kun til PS3 eller? Vil det komme til PC, snart? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er på 360 og... På vei til PC. (Rundt slutten av august) (Google er vanskelig gitt =P) Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 RFG var et definitivt pre-order spill for meg ved slutten av 2008, men så leste jeg på VGReleases at PC versjonen kom en god stund etter konsollutgavene. Jeg er fremdeles fristet til å kjøpe 360/PS3 utgaven, men dette er et spill jeg kan tenke meg er "godt modbart", og kan derfor vente en liten stund til (må jo få kjørt riggen litt og ). En ting som irriterte meg i demoen var infinite spawning av fiender (som er i og for seg helt greit), men for realismen sin skyld hadde jeg håpt på at man kunne justere dette i Options menyen f.eks. før man begynner en ny kampanje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg