Gå til innhold

Tvungen startside Sony Ericsson W995

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt W995 uten binding og ser desverre at Sony Ericsson har lagt inn tvungen startside ved internett økt. Denne siden ligger lokalt i telefonen og er ikke en web side selv om det ser slik ut. Ringte Sony og klagde, men de sa at sånn er det bare.

Det jeg undrer meg over er at man kan velge egen start side i oppsettet, men dette er i praksis ikke mulig.

Er det noen der ute som kan hjelpe med dette?

SD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nylig kjøpt W995 uten binding og ser desverre at Sony Ericsson har lagt inn tvungen startside ved internett økt. Denne siden ligger lokalt i telefonen og er ikke en web side selv om det ser slik ut. Ringte Sony og klagde, men de sa at sånn er det bare.

Det jeg undrer meg over er at man kan velge egen start side i oppsettet, men dette er i praksis ikke mulig.

Er det noen der ute som kan hjelpe med dette?

SD

Hei. Har du prøvd opera mini? Min erfaring er at den overgår alle andre mobile nettlesere jeg har prøvd. Du kan laste ned herifra, og den er gratis :)http://www.opera.com/mini/download/sonyericsson/

Finner du ikke din mobil, velger du bare den som ligner mest.

Lenke til kommentar

Har Opera Mini nå og er enig at den er helt overlegen. Men denne starter også opp med sin egen side. Mulig det er pirk, men ønske er tilsvarende som på pc at når jeg starter leseren så går den på den siden jeg har valgt være seg VG, Facebook eller annet. Dette får jeg heller ikke til på Opera. En annen vesentlig mangel ved Opera mini er at nettbanken ikke godtar denne "av sikkerhetsmessige årsaker" da denne ikke støtter sikker kommunikasjon mellom nettleser og banken.

SD

Lenke til kommentar
Det tar maks ett sekund å trykke på et bokmerke etter at du har startet opp Opera Mini. Jeg ser ikke at det kan være noe stort problem. Det er bare å legge inn VG som det øverste bokmerke, evt. hurtigtast.

Vel, må bli et langt sekund. Må faktisk taste 6 ganger (7 med oppstart av opera). Da er også bokmerket flyttet øverst. På min forrige telefon W 810I var et tast trykk nok og websiden jeg selv hadde valgt som startside åpnet.

Det som er mer plagsomt er at ikke Opera mini kan brukes i nettbanken I alle fall ikke i postbankens mobile variant.

SD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...