paroda Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 hei. Har en c905 som ikke lenger finner noen nettverk når eg kobler til wifi.Har fungert fint frem til nå nylig. Har restarta pluss oppdatert til siste programversjon. noen som har en løsning?? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Prøvd å starte om din trådløse router? Lenke til kommentar
paroda Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Prøvd å starte om din trådløse router? Ja, det er prøvd. Den virker heller ikkje når eg har prøvd andre plasser. Men ellers takk! Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Så lenge du har forsøkt resette både telefon og ruter og det fortsatt ikke fungerer så er jeg rimelig sikker på HW feil. Så da er det ikke noe du kan gjøre selv nei. Lenke til kommentar
paroda Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Så lenge du har forsøkt resette både telefon og ruter og det fortsatt ikke fungerer så er jeg rimelig sikker på HW feil. Så da er det ikke noe du kan gjøre selv nei. oki.Får levere den inn. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Blubba10 Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Så lenge du har forsøkt resette både telefon og ruter og det fortsatt ikke fungerer så er jeg rimelig sikker på HW feil. Så da er det ikke noe du kan gjøre selv nei. oki.Får levere den inn. Takk for hjelpen! Har plutselig fått samme feil, venter på pose fra moobi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå