blackburn Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Som topic sier så sliter jeg med å få ut dynamoen i min Astra. Før jeg satte i gang, så tok jeg en titt for å se hva som måtte løsnes. Det så ut som om det bare var to fester over dynamo og en lang bolt med mutter i underkant. Jeg løsnet de to boltene på toppen. Deretter løsnet jeg den lange bolten i bunnen av dynamo og tok av reimen. Nå trodde jeg dynamoen var klar til å tas ut, men det var den ikke. Den lange bolten i bunnen av dynamo måtte tydeligvis dras helt ut og det går ikke fordi den treffer karosseriet når den er dratt under halveis ut. Etter dette så jeg to nye bolter som muligens holder festet den lange bolten henger i. Disse var vanskelig å komme til og jeg har problemer med å løsne dem. Er det noen som kan hjelpe med hvordan jeg får ut dynamoen i bilen? -B- Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Du svarer jo på spørsmålet ditt selv: "Etter dette så jeg to nye bolter som muligens holder festet den lange bolten henger i." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå