Gå til innhold

Får ikke innstalert generals 1.04!

Anbefalte innlegg

Jeg innstalerte c&c generals for en tid siden og like etter innstalerte jeg "generals-103.exe" som jeg fikk av en venn. Dette funket fint, men når jeg nå har lastet ned filen "generals-104-english.exe" og prøver å innstalere den får jeg opp denne feilmeldingen midt i innstalasjonen: "Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match". Jeg må trykke på OK, og 1.04 blir ikke innstalert. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja. Brukte en slik no-cd (orker ikke lete fram cdn i min uhorvelige bunke hver gang jeg skal spille det). Men er nesten avhengig av den. Tror dere det funker hvis jeg innstalerer spillet, så innstalerer 1.04 og til slutt no-cd greia? Eller kan jeg "uninnstalere" no-cd og legge inn patchen (hvis en slik "unninstalering" er mulig)? Mister jeg alle de medaljjene og slikt hvis jeg reinnstalerer?

Lenke til kommentar
Ja. Brukte en slik no-cd (orker ikke lete fram cdn i min uhorvelige bunke hver gang jeg skal spille det). Men er nesten avhengig av den.

Hvorfor ikke lete frem cden en gang og legg den et bedre sted enn "bunken"? Ærlig talt så hørtes den veldig tynn ut 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...