Josten Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg innstalerte c&c generals for en tid siden og like etter innstalerte jeg "generals-103.exe" som jeg fikk av en venn. Dette funket fint, men når jeg nå har lastet ned filen "generals-104-english.exe" og prøver å innstalere den får jeg opp denne feilmeldingen midt i innstalasjonen: "Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match". Jeg må trykke på OK, og 1.04 blir ikke innstalert. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Reinstaller spillet fra bunnen av før du patcher. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 tror du må bruke cd 1 når du patcher. se på menyen der. Lenke til kommentar
eught Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Har du brukt en no-cd patch? Det er veldig ofte det som gir meldinger om "file mismatch" og sånt. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Ja. Brukte en slik no-cd (orker ikke lete fram cdn i min uhorvelige bunke hver gang jeg skal spille det). Men er nesten avhengig av den. Tror dere det funker hvis jeg innstalerer spillet, så innstalerer 1.04 og til slutt no-cd greia? Eller kan jeg "uninnstalere" no-cd og legge inn patchen (hvis en slik "unninstalering" er mulig)? Mister jeg alle de medaljjene og slikt hvis jeg reinnstalerer? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja. Brukte en slik no-cd (orker ikke lete fram cdn i min uhorvelige bunke hver gang jeg skal spille det). Men er nesten avhengig av den. Hvorfor ikke lete frem cden en gang og legg den et bedre sted enn "bunken"? Ærlig talt så hørtes den veldig tynn ut 8) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hvis du plent skal patche den så får du heller ha cden i og ikke bruke en no-cd patch :wink: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Evt. ta backup av den originale exe-fila før du legger inn nocd-patchen Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Du vet at folk spiller 1.05 versjonen... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Du vet at folk spiller 1.05 versjonen... Gjør de det nå. Får prøve å innstalere den da. Sist jeg sjekket var det 1.04 som var nyest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå