olsen16 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, Er det noen som vet når vi får vite på hvordan klassene på vg1 blir? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Første skoledag? korrekt. Lenke til kommentar
Louboutin Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg fikk vite noen av de jeg kom i klasse med i sommerferien, av datteren til rektor. Et tips, hvis rektor har unger da. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg begynner i tredje til høsten, men når jeg begynte i første var det mulig å ringe til skolen å ha 2-3 ønsker om hvem man ville komme i klasse med. Men at det ikke var sikkert disse ble følgt opp. I tillegg ble klasselistene hengt på vinduene på skolen fredag før skolestart mandagen, kanskje noe sånt hos deg siden du begynner i første nå. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 det tror jeg er veldig forskjellig fra skole til skole. Jeg fikk vite det første skoledag. Men kanskje det går an å høre med skolen. Evt. se på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 En venn av meg mente at mange(ikke alle) av dem som hadde samme språkfag kom i klasse med hverandre. Lurer veldig på hvem jeg kommer i klasse med jeg og, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Fattern er rektor på skolen jeg begynner på, så skal slå det ut av ham så tidlig som mulig Endret 16. juli 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
olsen16 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Fattern er rektor på skolen jeg begynner på, så skal slå det ut av ham så tidlig som mulig Hehe, fornuftig Takk for svar, alle. Har hørt litt rundt nå og ser ut som det er første skoledag vi får vite det... Litt lenge å vente! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, er det ikke det de sier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hei,Er det noen som vet når vi får vite på hvordan klassene på vg1 blir? Muligens første skoledag, da fikk jeg vite det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er første skoledag, done deal. Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Et lite tips, hvis videregående-skolen din har timeplaner på nett, kan du jo finne det ut sånn? Det gjorde "alle" her dagen før vi begynte. Vi bare fant navnet vårt på en lang liste med masse navn, og visste at vi kom til å begynne i "1STx" med "y" og "z" osv. (: sjekk navnetpåvideregående.vgs.no hvis den er offentlig, og se om de har sånn fancy software til timeplaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå