Bruker-133566 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Når jeg sitter på MSN å prater med dama, vil hun gjerne se meg på cam.. Hun sender invitasjon og jeg aksepterer, men idet hun tett får se meg detter cammen ut :S Har prøvd 2 forskjellige typer cam; gammelt hvitt Logitech kamera som fungerer HELT feilfritt når jeg bruker det i Movie Maker.. Kamera fra Q-Tech som virker også helt feilfritt i Movie Maker, men har samme problemet som med Logitech Alle andre som har sett meg på cam, har ingen problemer! Har prøvd å reinstallere driverne men til ingen nytte! Fra hennes side; det er kun meg hun ikke kan se på cam også! Noen som vet hva feilen er? :S Verjson av MSN; Windows Live Messenger (Build 14.0.8064.206) Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når jeg sitter på MSN å prater med dama, vil hun gjerne se meg på cam.. Hun sender invitasjon og jeg aksepterer, men idet hun tett får se meg detter cammen ut :S Har prøvd 2 forskjellige typer cam; gammelt hvitt Logitech kamera som fungerer HELT feilfritt når jeg bruker det i Movie Maker.. Kamera fra Q-Tech som virker også helt feilfritt i Movie Maker, men har samme problemet som med Logitech Alle andre som har sett meg på cam, har ingen problemer! Har prøvd å reinstallere driverne men til ingen nytte! Fra hennes side; det er kun meg hun ikke kan se på cam også! Noen som vet hva feilen er? :S Verjson av MSN; Windows Live Messenger (Build 14.0.8064.206) du får sjekke et annet program og se etter om det samme skjer der, dere kan jo bruke nettleseren www.mebeam.com eller laste ned skype for og se om det samme skjer der. så lenge det fungerer hos andre er det veldig merkelig at det ikke går hos ho. dere får eventuelt begge to prøve og reinstallere/oppdatere msn og se om det kan ha noe med det og gjøre? har egentlig aldrig vært borti dette problemet noen gang. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Når jeg sitter på MSN å prater med dama, vil hun gjerne se meg på cam.. Hun sender invitasjon og jeg aksepterer, men idet hun tett får se meg detter cammen ut :S Har prøvd 2 forskjellige typer cam; gammelt hvitt Logitech kamera som fungerer HELT feilfritt når jeg bruker det i Movie Maker.. Kamera fra Q-Tech som virker også helt feilfritt i Movie Maker, men har samme problemet som med Logitech Alle andre som har sett meg på cam, har ingen problemer! Har prøvd å reinstallere driverne men til ingen nytte! Fra hennes side; det er kun meg hun ikke kan se på cam også! Noen som vet hva feilen er? :S Verjson av MSN; Windows Live Messenger (Build 14.0.8064.206) du får sjekke et annet program og se etter om det samme skjer der, dere kan jo bruke nettleseren www.mebeam.com eller laste ned skype for og se om det samme skjer der. så lenge det fungerer hos andre er det veldig merkelig at det ikke går hos ho. dere får eventuelt begge to prøve og reinstallere/oppdatere msn og se om det kan ha noe med det og gjøre? har egentlig aldrig vært borti dette problemet noen gang. vi har enda ikke testet ut www.mebeam.com eller prøvd et annet program, MEN jeg har reinstallert Live Messenger på begge maskinene og dette var ikke feilen.. Jeg vurderer å formatere og installere OS på nytt dersom det ikke fungerer i Skype eller på nettsiden! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 www.mebeam.com virker når det gjelder cammen! Men har fremdeles problemer med MSN :S Installerte Vista, men problemet forsvant ikke :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå