Lenne Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Litt om Lenne Jeg, mennesket bak avataren med de smilende eplene er vanskelig å definere, men jeg er et menneske som søker å prøve ut nye ting. Om det måtte være en helt ny sjanger innenfor musikk, et nytt spill eller å hoppe i fallskjerm. Jeg har alltid hatt en drøm om å kunne reise rundt i verden og ta bilder. Smake på ny mat og oppdage helt andre kulturer. Japan er nok mitt første mål, men vil får se hva tiden bringer. Jeg er her på diskusjon.no fordi jeg ikke bare elsker fora, men også fordi jeg nyter en utfordrende debatt. Det var litt om meg. Hvis du vil vite mer, er det bare å sende meg en privat melding. Endret 18. juli 2009 av Lenne Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser bildet du har lagt med. Liker du teoretisk fysikk, eller er det nerdehumoren i serien som tiltaler deg? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ser bildet du har lagt med. Liker du teoretisk fysikk, eller er det nerdehumoren i serien som tiltaler deg? En god blanding. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du virker som en interessant person. Kommer nok til å treffe på deg rundt om i forumet tenker jeg Snakkas! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Legg meg til på Nettby. Du virker hot. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dra verden rundt og ta bilder? Jeg er med! Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Dra verden rundt og ta bilder? Jeg er med! Gjør deg klar neste sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Dra verden rundt og ta bilder? Jeg er med! Gjør deg klar neste sommer. Neste sommer er danielsn opptatt.. Da skal vi på tornadosafari.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå