Hjelp!!! Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kva slags tower har 120X120mm plass til vifter? Skal helst vere big tower under 1000KR, skriv kor eg kan finne det towere! Det der comqucase towere kor kan eg finne det? Kva slags størlesse er det? Kor mange 120X120mm har det plass til? Har chieftec plasser til 120X120mm vifter? har du andre tower som er bra so bere kom med dei! Kor mange 80X80mm vifter kan du ha i det Q-tec big tower som er på komplett? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hmmm, hvilke kab som tar 120mm vifter lurer jeg og på Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Alle Compucasene vel. Har et sånt et og har 2 120mm vifter inni der Får tak i det på Microplex. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 takk for at du sa kor det var fondus!!! Er det dårlig plass i det siden det er midi tower? Kva slags strømforsyning bør eg kjøpe? Q-tec sine er billige, er dei bra? Kor mykje vil det koste å få det tilsendt? Er det like bra og ha vifte framme som bake? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 takk for at du sa kor det var fondus!!!Er det dårlig plass i det siden det er midi tower? Jeg har den miditowersaken. Må si jeg er fornøyd med plassen. det er plass til 5 harddisker og 4CD-rommer. Videre så er den vifteplassen til viften foran plassert slik at den blåser gjennom harddiskplassene, min Seagate ligger på 25grader med en Papst 26dB. Vil si plassen er grei ja Kva slags strømforsyning bør eg kjøpe? Q-tec sine er billige, er dei bra? Jeg har 3 PSU'er. 2 av dem er Q-tec og den siste er en som tåler litt mer effekt. Q-Tec psuene er ikke så kraftige, så de er bare egnet hvis du har et middels system. (middels cpu, par disker går ann). Kor mykje vil det koste å få det tilsendt? Posten koster i underkant av 100 kroner + oppkravsgebyr. Er det like bra og ha vifte framme som bake? Ville heller hatt vifte framme fordi at da får du kjølt ned diskene. Bak så blåser jo PSU-vifta ut varm luft uannsett. Best kjøling får du med en vifte i begge ender. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kan gjøre som meg da... Kutte to hull på toppen og plassere 2x120mm titan vifter som suger luften ut:) Funker som et svin skal jeg si deg... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 joa1234; hvilke titanvifter er det du bruker og hvilket tower? hadde tenkt på noe lignende selv. om du har midi, står ikke psu'en litt i veien? Fundert litt på det der.. (hmm 1 eller 2? 120mm eller 92mm?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå