Grisegutt Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, 2 vannrette små tynne streker vises på min skjerm kontinuerlig. Har en IIyama vision 454 skjerm.. Kordan får eg disse vekk? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvis den skjermen har triniton billedrør så skal det være sånn.... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 De skal nok være der :wink: Alle skjermer med Diamondtron/Trinitron billedrør har disse to strekene. Hvis jeg ikke husker feil, bruker IIyama Diamondtron billedrør. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Diamondtron har de ikke såvidt jeg vet.. derimot trinitron har.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 "Aperture-grille monitors such as Sony Trinitron and ViewSonic SonicTron use a technology called aperture-grille that uses alternating red, green and blue vertical phosphor stripes instead of dot triangles to yield sharper images and brighter colors. Aperture-grille technology uses 1, 2 or 3 (depending on monitor size) horizontal stabilizing wires which can be seen as fine lines across the screen on bright images. The visible horizontal stabilizing wires are a normal characteristic of all aperture-grille monitors." Lenke til kommentar
ponke Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, 2 vannrette små tynne streker vises på min skjerm kontinuerlig. Har en IIyama vision 454 skjerm.. Kordan får eg disse vekk? Som mange andre har sagt, så skal det være slik. Det er en av de mange grunnene til at din skjerm er så bra som den er. For meg, og sikkert andre også, er slike streker kvalitetsmerker Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå