-Serenity- Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har fått dilla på Pistasjnøtter, og kan sette til livs en hel pose (150 g) eller tre i løpet av en dag. Ser jeg på lista over ingredienser virker det jo nærmest direkte sunt, men jeg vil gjerne ha upartiske synspunkter på hvorvidt dette er bra eller ikke når det fort kan nærme seg en halvkilo dagen? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg har fått dilla på Pistasjnøtter, og kan sette til livs en hel pose (150 g) eller tre i løpet av en dag. Ser jeg på lista over ingredienser virker det jo nærmest direkte sunt, men jeg vil gjerne ha upartiske synspunkter på hvorvidt dette er bra eller ikke når det fort kan nærme seg en halvkilo dagen? Nøtter er nok ikke bra i store mengder. Da på generell basis. Men du kan jo kjøpe på innvandrersjappene pistasjnøtter med skall så du må jobbe litt for å få de i truta. Dessuten er de som regel bedre. Endret 15. juli 2009 av Luftbor Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er det ikke enormt mye kalorier i nøtter da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ingenting er bra i store mengder. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Mye fett (og dermed kalorier) i nøtter generelt, så kopiøse mengder er ikke bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Fjernet en del fjasete kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå