Plusle Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg trenger et mindre kamera i tillegg til speilrefleksen. (Det blir oftere lagt igjen hjemme pga str og tyngde.) Og det gjør ikke noe om det i tillegg tar flotte bilder Har tidligere hatt en digital Ixus 850IS. Ikke 100% fornøyd med bildene. Så jeg er på en måte skeptisk til kompakt. Kunne godt tenkt meg et med HD-videomulighet. Om dette gir greie opptak. Ellers kan det være. Etter å ha besøkt et par fotobutikker og lest bøtter og spann av tester, tror jeg at jeg sitter igjen med et par favoritter: Canon powershot sx200 Panasonic TZ7 Panasonic LX3 (En favoritt, bare litt bekymret for for lite tele) Canon G10 (Mulig litt stort, og ikke HD-video. Mulig det duger likevel?) Om det finnes andre gode alternativer, så tar jeg gjerne i mot tips. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Ingen som kan hjelpe? Jeg skulle helst ha kjøpt det idag pga ferie Lenke til kommentar
Fredrik Gløckner Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Canon powershot sx200Panasonic TZ7 Panasonic LX3 (En favoritt, bare litt bekymret for for lite tele) Canon G10 (Mulig litt stort, og ikke HD-video. Mulig det duger likevel?) Noen raske kommentarer: Er det viktig for deg med optisk søker, så velg G10. Kommer du til å ta bilder innendørs uten blits, så velg LX3. For utendørsbilder og stor zoom, så velg TZ7. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Takk for svar. Jeg tror jeg ender opp med TZ7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå