Svar Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Lekte meg litt med fargefilter i Mai Brennvidde: 105mm. Blender: f/5. Lukkerhastighet: 1/160s. ISO: 200 Nikon 105mm micro 2*SB-R200, med rødt og blått gel filter. 1*SB-800 CLS master Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 for meg så ble det forlite dybde skarphet her til at bildet kan fungere. Et annet skråplan har villet fått frem mer tekstur og gjort bildet adskillig mer spennende å se på. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 vanskelig å se hva det er Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vanskelig å se hva som er i fokus. For lite kontraster og grelle farger etter mitt syn. Falt ikke i smak hos meg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vanskelig å se hva som er i fokus. For lite kontraster og grelle farger etter mitt syn. Falt ikke i smak hos meg. Sett på avartaren din i det siste eller? Jeg for min del digga fargene. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vanskelig å se hva som er i fokus. For lite kontraster og grelle farger etter mitt syn. Falt ikke i smak hos meg. Sett på avartaren din i det siste eller? Mener du å se likhetstrekk mellom min avartar og bildet til trådstarter? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 jeg sier at det er så og si helt like farger. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 hehe Dere er ikke de første som ikke ser hva det er Det er veldig nærme på en blomst, men med utsnitet og fargene heller det kansje litt mere i retning abstrakt. Poenget var å prøve å få litt spesielle farger på ting uten å manipulere fargene i etterkant/bytte de ut. Uansett, takk for kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå