Gå til innhold

Hvem har Norges beste midtbane?


Dotten

Anbefalte innlegg

Skal sies at jeg ikke har sett alt for mye av Fellah.

Men, nå skal det sies at ikke en gang spiller fast for VIF, og Sapara har vært fast i RBK i 2-3 år nå? Og har vært på toppen av assistlisten i TL i alle de årene han har spilt.

 

RBK uten sapara er et helt annet lag en RBK med sapara. Han har kanskje den beste pasningsfoten i TL, og det tror jeg de fleste "ekspertene" er enig i :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mange gode kamper har VIF's midtbane levert i år? Altfor få. Har sett kanskje halvparten av kampene deres, og er begredelig å se hvordan midtbanen deres er strukturert. Doffen har floppa, Bojan spiller jo så vidt, Andresen er som forventet (ræva), og resten har ikke briljert akkurat.

 

Både Odds og Moldes midtbane er noen hakk for gode.

 

Hva Doffen angår så virker nå landets såkalte fotballkritikere ganske klare på at han ikke er noen flopp lenger.

 

- Ifølge landets spillerbørser er du inne i din beste periode

som Vålerenga-spiller. Hvorfor nå?

[...]

- Du er mer involvert og scorer mer enn tidligere- er det

Martin Andresens taktiske endringer som ligger bak?

- Ja. Nå spiller jeg i den samme rollen som jeg hadde i Start,

og det passer meg tydeligvis mye bedre.

 

http://www.dagbladet.no/tekstarkiv/artikke...mp;words=doffen

 

Tror nok endel av Doffens kritikk er utdatert. Blir han brukt riktig, som før han reiste over til England, så har han vist sine styrker.

 

Han er sikkert litt som Solli, ikke helt habil med pasningene. Men få kan hevde Solli ikke holder mål. Takket være at RBK solgte han til Brann, var en av de viktigste brikkene til at gullet kom hem. Et arbeidsjern som løper ufattelig mye. Irriterende at pasningsfoten er for dårlig, men det er vanskelig å finne allroundere. Både han og Solli slår de fleste andre på intensitet og arbeidsmoral, så de har uten tvil sine styrker vil jeg nå si. Er du ikke enig?

Lenke til kommentar
Skal sies at jeg ikke har sett alt for mye av Fellah.

Men, nå skal det sies at ikke en gang spiller fast for VIF, og Sapara har vært fast i RBK i 2-3 år nå? Og har vært på toppen av assistlisten i TL i alle de årene han har spilt.

 

RBK uten sapara er et helt annet lag en RBK med sapara. Han har kanskje den beste pasningsfoten i TL, og det tror jeg de fleste "ekspertene" er enig i :)

 

 

Sapara er en av de beste i Tippeligaen når han er i form, det er det ingen tvil om. Men jeg mener at Fellah er en mer komplett spiller. Ikke like gode pasninger som Sapara, men han er god på ting som Sapara mangler

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...