kilogram Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Evt. kan du nytte EditBox.Text := ExtractFileName(OpenDialog.FileName); Lenke til kommentar
dalai Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 he he.. ja det ble jo litt enklere det men det går med min metode og da Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Ok... takk for tipset kilogram, men siden dette er en mp3 spiller hadde det vært litt kult med litt informasjon om sangene, fks. lenge... Noen som vet hvordan dette kan fixes? Lenke til kommentar
dalai Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 http://www.torry.net/mmediaother.htm her ligger det opptil flere komponenter som tar seg av dette som du spør om. F.eks MBS MP3Tag v.1.2 Denne håndterer mp3tags. foreslår at du laster ned og bruker denne. har ikke prøvd den selv, men den er nok ikke vanskelig å bruke Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Eg skal prøve å få lagt ut ein artikkel om dette relativt kjapt. Eg har sjølv skrive ein komponent som gjer dette med ID3v1 og v1.1-tags, og eg meiner eg har ein som taklar ID3v2. Håpar å få lagt det ut i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Hvis du har JCL/JVCL (noe som burde være obligatorisk...) så har du både IDv1.1 og IDv2.0 -Vegar Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Det ligg no ein liten guide på Sourcecode.no angåande dette. Håpar dette hjelp deg litt på veg. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 Ok... Jeg har prøvd meg litt med jVCL, uten stort hell.....! Men når dataen min blir fikset igjen, skal jeg prøve på nytt..... Hadde vært kult å få til, er det vanskeligt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå