abene Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Lagringssystemet IBM XIV oppgraderes, og kommer til Norge til høsten. Les mer Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Denne så kul ut. Kan den overklokkes? Skulle gjerne moddet den der litt med lys og pels på toppen av kassa. Litt kjedelig kabinett i grunn, og hjulene ser så puslete ut. Det blir slutt på divx og beinhard prioritering av disken med en slik en. Det er jo plass til hele pirat bay og satanmusikksamlingen min. Men er det mye viftestøy på en slik en? Kan sikkert bare bytte viftene med noe stillere jeg finner på komplett vel. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Et par SSD i RAID0 og litt lysende vannkjølingsrør så er den helt knall. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Prøvde å finne info om kostnader på en slik en, men eneste jeg leser er at "IBM kaster disse etter deg...". Høres jo slik sett billig ut, og minimalt med administrasjon høres jo også greit ut. Noen som vet noe om prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå