Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen måter å bli høyere?

Gjest Usikkergutt

Anbefalte innlegg

Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen?

Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei.

Man kan forlenge bena. En jeg gikk på vgs med hadde et bein som var vesentlig kortere enn det andre. Han fikk det ene benet forlenget. Det var ikke spesielt behagelige operasjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen?

Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei.

Man kan forlenge bena. En jeg gikk på vgs med hadde et bein som var vesentlig kortere enn det andre. Han fikk det ene benet forlenget. Det var ikke spesielt behagelige operasjoner.

Om beina ikkje er like lange kan eg forstå det ja, og "alt" er mogeleg, men å operere på seg nokre cm fordi ein er 160 er for drøyt.

Lenke til kommentar

Tja, om du legger deg i en strekkbenk og får noen til å dra, så skal du nok se at du får noen cm ekstra ;)

Men for å være seriøs:

Den eneste måten du kan vokse på, foruten den naturlige, er å få utskrevet medisiner av doktoren. Men de aller fleste vokser ganske mye i løpet av VGS. Selv gikk jeg fra å være 1.75 ca. til å bli 1.80 i løpet av de to første årene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...