thrice Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen? Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei. Man kan forlenge bena. En jeg gikk på vgs med hadde et bein som var vesentlig kortere enn det andre. Han fikk det ene benet forlenget. Det var ikke spesielt behagelige operasjoner. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vokste til og med året jeg fyllte 19... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vokste til og med året jeg fyllte 19... og hvor høy er du nå? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vokste til og med året jeg fyllte 19... og hvor høy er du nå? 192, men f.eks i 8-9. klasse var jeg rimelig gjennomsnittlig høy... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vokste til og med året jeg fyllte 19... og hvor høy er du nå? 192, men f.eks i 8-9. klasse var jeg rimelig gjennomsnittlig høy... du er ganske høy da er selv rundt 169 og er 15år Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen? Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei. Man kan forlenge bena. En jeg gikk på vgs med hadde et bein som var vesentlig kortere enn det andre. Han fikk det ene benet forlenget. Det var ikke spesielt behagelige operasjoner. Om beina ikkje er like lange kan eg forstå det ja, og "alt" er mogeleg, men å operere på seg nokre cm fordi ein er 160 er for drøyt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De som spiller basketball pleier å bli høye. Spill masse basketball så skal du se du blir høy Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 De som spiller basketball pleier å bli høye. Spill masse basketball så skal du se du blir høy mmmmm, ikke noe som smaker bedre enn en god porsjon sarkasme ^^ Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 De som spiller basketball pleier å bli høye. Spill masse basketball så skal du se du blir høy mmmmm, ikke noe som smaker bedre enn en god porsjon sarkasme ^^ hva er sarkasme`? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Tja, om du legger deg i en strekkbenk og får noen til å dra, så skal du nok se at du får noen cm ekstra Men for å være seriøs: Den eneste måten du kan vokse på, foruten den naturlige, er å få utskrevet medisiner av doktoren. Men de aller fleste vokser ganske mye i løpet av VGS. Selv gikk jeg fra å være 1.75 ca. til å bli 1.80 i løpet av de to første årene Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Du kan bruke høye hæler. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du kan bruke høye hæler. hvis du er jente Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Du er jo ikke ferdig utvokst en gang da! Vent til du er 20. Er du ikke høyere enn 170 da så kan du gi opp. Et tips er å IKKE trene vekter eller ta anabole stereoider. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det må da gå an å strekke seg, sikkert ikke mye man vinner på det. Men er mulig å gjøre det med den mannlige kjønnsorgan Though, da strekker man vel bare strengen som holder den på plass.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er ikkje eit skjelett i kjønnsorganet. Korleis skal ein strekke eit bein? Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det går ikke, du må lage et kutt med mellomrom og la beinet gro igjen. Se feks filmen Gattaca. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har dere ikke sett eldre komi filmer hvor de som blir lagt på den pinebenken blir lengre før armen spretter av? Hvis man legger seg i en sånn hver natt, NOE må da skje! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå