Gjest Usikkergutt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hey jeg er en gutt på 15 som skal starte på Vgs snart, jeg er ganske lav noe rundt 160. Er det noen måter å bli høyere på? orker ikke starte på vgs å bli erta og alt sånt:( litt rar spørsmål men... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 På VGS er folk såpass voksne at de ikke erter deg om du er litt lav. Og for å svare på spørsmålet ditt, nei, ikke uten en smertefull operasjon. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hehe, skal du vokse på et par måneder mener du? Lykke til Vær fornøyd med den du er, er mitt tips. Om noen skal mobbe deg for hvor høy du er, har de jammen lite å finne på... Lenke til kommentar
Gjest usikkergutt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hehe, skal du vokse på et par måneder mener du? Lykke til Vær fornøyd med den du er, er mitt tips. Om noen skal mobbe deg for hvor høy du er, har de jammen lite å finne på... altså jeg blir ikke mobba, men hater sånne dumme komentarer som som ''faen du er liten'' ... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det finnes medisiner for å vokse ja, men disse for du ikke uten at doktoren mener at det er behov for det. snakk me doktoren Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det har eg dessverre ikkje lovt å fortelje deg på dette forumet! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det kan fort komme at du skyter i været så ikke begynn å tulle med tvilsomme forslag, men hvordan er det med slekta di - er de kortvokste ? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ivan_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hva mente du egentlig med en smertefull operasjon? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen? Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Ivan_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei, du kan ikkje gjere noko. Høgda di er bestemt i genene og ingenting å gjere med. Å operere seg høgare vil heller ikkje fungere. Skal ein liksom forlenge kroppen? Det beste du kan gjere er å ikkje la deg irritere over kommentarene, gjerne spøke tilbake og sånt. Folk seier sånt fordi dei vil ha ein reaksjon, om du ikkje bryr deg vil dei etter kvart gå lei. Det var ett fornuftig svar :-D Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Som en annen sa, så pleier folk på VGS å være relativt voksen og mobber ikke folk som er 'lavere' enn seg selv. Er bare drittunger på ungdomskolen som driver på med slikt tull. Vær heller fornøyd med deg selv. Er overhode ikke noe gale med høyden din! Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du blir ikke erta på VGS. Jeg har faktisk aldri sett det på noen VGS jeg har gått på. Ta det med knusende ro . Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det finnes jo veksthormon tilskudd da... men det må være før puberteten, så det er vel litt for sent for deg. Selv tok jeg det og vokste litt over 12 cm mer enn beregnet med ett år med daglig injeksjon. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så et dokumentar på tven der det var folk fra USA som dro til Polen (eller en av de landene der) og tok en oprasjon for å bli lengere. Men kostet 50-70 000 Norske (kanskje mer). Og de tjente 2-5 cm på det. Men man måtte trene og sånt i flere år. Og det var ikke uten risiko. Er ulovlig her i Norge (og USA til og med). Så tviler på at det er noe for deg. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bruk gensere med vertikale striper, det får det til å se smalere og høyere ut Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hormonkur er tingen! Eller vent, du er bare 15. Du vokser jo til du er 20 eller noe, så det er ikke noe og bry seg om Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er jo en kjent sak at mange bokstavlig talt har blitt strukket lenger, men det må da være helt idiotisk å betale en formue for å lide seg til et par centimeter ekstra. Jeg kan ikke tenke meg at det er noe som foregår her i landet, og ærlig talt vil jeg bare oppfordre deg til å godta den du er og drite i hva alle andre nå enn måtte si. Jeg har det motsatt med mine 195 centimeter, og jeg har for lengst lært meg til å ignorere alle kommentarene om høyden min. Forresten kjenner jeg flere som er rundt 160 centimeter høye, og selv om de riktig nok ser litt lave ut ved siden av meg (men det gjelder de aller fleste), så er ikke det noe jeg går og tenker på. Jeg skjønner at du irriterer deg over kommentarene, men jeg vil faktisk påstå at det kan være en fordel å skille seg litt ut - ikke være helt A4. -- Ikke for å skremme trådstarter, men det er ikke uvanlig å spøke med høyden til medelever på VGS. Det er dog sjelden noe vondt ment med det, så det er ingen grunn til å ta det personlig. Bare spøk tilbake om at det er bedre enn å være en lyktestolpe f.eks. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vel Synes at du bør vente til du har fylt 20 eller kanskje enda lengere. Hvis du fremdeles er "lav" kan du vurdere hormon kur. Husker en kompis som var ganske lav på ungdom skolen og på videregående har han vokst mer enn 15-20 cm (og nå er han høyere enn meg, men bare med 1-2 cm overlever ) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg har hørt at strekkbenk skal funke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå