Deidei Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Er det noen som spiller sacrifice? Det er visst ikke mange som har hørt om det, men jeg synes det er et flott strategi/rpg spill. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg spillte det litt, men liker personlig ikke slike spill syns ikke det var noe spesielt bra Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Grafikken var fin, og det var originalt og alt det der... Men jeg blei fort lei... Likte det veldig godt de første dagene... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Kongespill! Jeg spilte gjennom nesten hele spillet. Jeg hadde bare igjen ett oppdrag, og det var komplett umulig... Veldig innovativt og nyskapende spill, ganske bra grafikk også 8) (Da det kom ut) Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg hadde bare igjen ett oppdrag, og det var komplett umulig... 8) (Da det kom ut) Har heller ikke klart det oppdraget. :oops: Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har runda det flere ganger (med juksekoder :oops: ). Men det blir verdt det, artig å løpe rundt med Marduk på skirmish maps og sånn. "You cannot destroy me, I'm destruction itself" eller no lignende. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå