bauer-ninty Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hei, så for noen uker sider to fyrer som gikk rundt i hele joggedresser. Altså joggebuske og jogge hood som sitter sammen til en dress. Med sånn vanlig mykt bomull joggebukse stoff. Fikk litt lyst på en sånn selv, de så sykt digge ut å gå i. Noen som veit hvor man får kjøt sånt? Jeg har nemlig aldri sett det i butikk før:S På forhånd takk ;D Endret 15. juli 2009 av bauer-ninty Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Antar det var en sånn her du så: Link Ser ut som de er utrolig deilig å gå i ja, men de er jo bra dyr. Lenke til kommentar
bauer-ninty Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) er sånn ja:D herlig, da veit jeg ihvertfall litt hva det kalles:P var nokså dyre ja, får sjekke litt rundt så finner jeg kanskje noen litt billigere;) Tusen takk:D EDIT: Fant den litt billigere på Grønseth sport. http://groseth-sport.no/index.php?main_pag...p;cPath=128_129 Endret 15. juli 2009 av bauer-ninty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå