OrjanB Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei. Jeg har en slik spiller i bilen min: Og jeg har en slik kabel som jeg skal bruke til å koble til iPoden min: Den svarte enden i kabelen passer i iPoden min, men jeg vet ikke hvor jeg skal plugge inn den blå enden. Det finnes jo ikke noe hull på spilleren min som passer? Håper noen kan hjelpe meg, har ikke peiling overhodet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kor fekk du den kabelen frå? Det vil då vere mykje enklare å berre nytte ein vanleg jack-kabel (i AUX). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Den kabelen er jo heelt feil. Det ser ut som en S-video plugg. Som Steffen sier må du nok ha en 3,5mm jack-kabel. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Nå har jeg vært og kjøpt meg en minijack, men den funket ikke. Når jeg plugger minijacken inn i AUX-inngangen får jeg meldingen "No device". Har også prøvd å bruke den kabelen som fulgte med iPoden (som har USB i den ene enden), men da får jeg bare "Error". Kabelen på bildet fulgte med spilleren, og ifølge både manualen og Alpine sine nettsider skal man enkelt kunne bruke den, men den gang ei. Begynner å bli temmelig frustrert nå. Endret 15. juli 2009 av OrjanB Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det var rart.. Jeg tenkte først at det måtte være spilleren som ikke støtter iPoder, men hvis manualen sier det er det noe galt.. Har du sjekket baksiden av spilleren? Det pleier også å være bilder i slike manualer. Hva står det at du skal gjøre med kabelen? Og du fikk med deg at det var 2,5mm og ikke 3,5mm ser jeg. Edit: På Alpine sin produktinformasjon står det følgende: Tilleggskoblinger: USB , iPod Og de er helt klare på at den støtter iPoder, det samme gjelder andre andmeldelser/nettbutikker. Endret 15. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Passer ikke den Ipod-ledningen din inn i kabelen med blå plugg i enden som kommer ut bak på bilstereoen da?? http://www.autosound.pl/alpinecde102ricdmp...21.html?invis=1 Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Tror dere kan ha rett i at den befinner seg bak spilleren. Greia er at jeg fikk den som en gave ferdig montert, så jeg har ikke set baksiden enda. Er det enkelt å komme til der bak? Må jeg ta ut hele spilleren? Endret 15. juli 2009 av OrjanB Lenke til kommentar
igider Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Tror dere kan ha rett i at den befinner seg bak spilleren. Greia er at jeg fikk den som en gave ferdig montert, så jeg har ikke set baksiden enda. Er det enkelt å komme til der bak? Må jeg ta ut hele spilleren? Nå vet jeg ikke helt hvordan den har blitt montert, men i utgangspunktet må du ha to pin som du stikke i venste og høyre side og da bare drar du ut spilleren. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Når frondekselet er tatt av, ser du en svart runding helt i høyre og venstre kant av fronten, ser ut som et skruehode med en liten fordypnig i. Bruk et flatt skrujern og beveg rundingen opp eller ned et par millimeter, og stereoen kan trekkes ut. Må ta av pyntelisten som går rundt fronten også. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hei! Satte nettopp i samme spilleren med samme kabelen for litt siden. Det er helt rett kabel, men denne skal puttes i bak i spilleren. Om du skal bruke en AUX kabel, må du sette Sourcen på spilleren til AUX og ikke iPod. Spilleren er ekstremt lett å ta ut. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Trudde de sa seg sjøl at den store ledningen der sko bak spilleren eg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå