Christian86 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, Jeg byttet over til Chess for noen måneder siden. Når jeg ringte inn var jeg veldig presis på at jeg valgte dem fremfor andre (hadde netcom) fordi de sa deres Trilling sim tjeneste medførte at Internett fritid fungerte på begge kort. Alt greit - portering gikk i boks, jeg fikk tjenestene, men etter en stund så skulle jeg sjekke bruk. Det viste seg da at alt internettbruk var akkumluert, ikke trukket fra slik det skulle når jeg hadde fritid tjenesten(alt var på helligdager,helger og etter kl 17:00/før 08:00). Første telefon til dem tok en halvtime på å forklare at fritidtjenesten ikke fungerte som den skulle. Først nektet de for at den skulle fungere slik, så fant de ut at jo det gjorde den visst - så ble det spørsmål om jeg skulle betale dobbel avgift fordi jeg hadde trilling. Tilslutt greide de å ordne det - og skulle kreditere slik at det ble riktig. Regningen kommer, og de har ikke gjort det - jeg sender mail og ber om spesifikasjon, noe som tar en uke eller to før kommer. Jeg går over med lupe for å se om jeg hadde oversett noe - men finner raskt ut at noen helligdager og helger var beregnet til data makspris, ikke etter tjenesten jeg betalte for. Ny telefon til dem hvor de skal sjekke, ikke noe svar. Jeg ringer på nytt for 3 uker siden ca, og blir lovet tilbakeringing etter mye frem og tilbake. Jeg syntes dog det var merkelig at det tok 10-20 minutter uten at det sank inn hvorfor jeg ikke skal betale makspris for samme periode jeg hadde fritidtjenesten, når bruk var under den tiden fritid dekket. Før helgen hadde jeg enda ikke hørt noe - så jeg sendte ny mail, den har jeg enda ikke svar på. Og i går kunne ikke lenger folk ringe inn til meg, men jeg kan ringe ut, og motta/sende sms...problemet vedvarer i dag. Jeg får ikke ringt Chess fordi det koster en del, så må vente til jeg kommer hjem (er på ferie nå) men har noen en ide her på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Antar at de problemene du opplever nå, angående innkommende samtaler, ikke er relatert til faktureringproblematikken. Det er vel typisk utgående samtaler som hadde vært sperret om de hadde supendert / stengt abonnementet ditt. Prøv å skru telefonen av og på, om du ikke har gjort det enda. Endret 15. juli 2009 av dagmann Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Antar at de problemene du opplever nå, angående innkommende samtaler, ikke er relatert til faktureringproblematikken. Det er vel typisk utgående samtaler som hadde vært sperret om de hadde supendert / stengt abonnementet ditt. Eller er du i utlandet? Da koster også innkommende penger. Prøv å skru telefonen av og på, om du ikke har gjort det enda. Jeg er i Bergen, og jeg har slått av og på 2-3 ganger de siste to dagene. Lenke til kommentar
CNE Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Hei. Om du ikke kan ringe fra mobilen din kan det ligge inne en sperre, ubetalt faktura som er gått til inkasso eller at det ligger inne en feil i nettverket. Jeg anbefaler deg da at du går inn på chess.no og trykker på Nora og skriver chat i vinduet der. Da vil du få muligheten til å snakke med en kundebehandler som kan hjelpe deg. Lykke til Endret 15. juli 2009 av CNE Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Hei. Om du ikke kan ringe fra mobilen din kan det ligge inne en sperre, ubetalt faktura som er gått til inkasso eller at det ligger inne en feil i nettverket. Jeg anbefaler deg da at du går inn på chess.no og trykker på Nora og skriver chat i vinduet der. Da vil du få muligheten til å snakke med en kundebehandler som kan hjelpe deg. Lykke til yey - der fikk jeg faktisk skikkelig svar, en får se hva som dumper ned i mailboksen snart. De skulle behandle saken igjen for ingenting av det jeg var lovet tidligere i dag var notert - jeg må virkelig slutte å håpe på ting Lenke til kommentar
CNE Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja der ser du. Det er greie folk på Chess. Synd du opplevde de som vanskelig. Jeg er personlig veldig fornøyd med Chess. Derfor tenkte jeg å hjelpe deg. Så det ordner seg nok! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Fikk en fin løsning og et godt plaster på såret. Det som jeg ønsket mest var egentlig et svar som viste mer enn standardsvaret jeg fikk først. For første mail var mer eller mindre standard "dytte under teppet ikke ta tak i kundens frustrasjon" - etter chat'en så fikk jeg et skikkelig svar, bekreftelse på tidligere løfte om plaster på såret og gjennomført svar på hva jeg skulle betale. Og nå kan andre ringe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå