Gå til innhold

HTPC frå gamal maskinvare (var: Mediastreamer med nettverksstyring)

Anbefalte innlegg

Gløym det som sto her, eg fekk ein betre idé. :)

---------------------------------

Eg skal oppgradere PC-en min, og får desse delane til overs:

- Gigabyte GA-K8NXP-SLI (ATX-formfaktor)

- Athlon 64 3500+ (enkelkjerne)

- 3 GB RAM

- GeForce 6800GT

- Hiper Type-R 580W

Pluss smårask som harddiskar, DVD-brennar o.l.

Bruksområde som HTPC vil vere:

- Streame media frå server (både HD og SD)

- Kanskje DVB-S-tuner etter kvart, det får me sjå

Eg tenkte eigentleg å kjøpe ein Popcorn Hour e.l., men fant ut at XBMC kanskje er meir for meg (fikling!), i tillegg til at eg veit at det kan gjere det eg vil. Delane eg får til overs er vel omtrent verdt ei sjokoladeplate på bruktmarknaden, så eg tenkte eg kunne bruke dei til noko sjølv - dei virkar jo.

Skjermkortet er ein skikkeleg varmeovn, så det har lite å gjere i ein HTPC. Eg tenkte på kabinettet PointOfView M2-station, det passar i TV-benken, og tek ATX-kort. Ikkje kostar det all verden heller. Så tenkte eg å putte inn eit 8400GS- eller 9300GE-skjermkort, sidan desse støttar PureVideo HD. 9300 GE kostar nesten det tredobbelte av 8400GS, nokon som har tankar om 8400GS er greit nok til 1080p-video (det er ikkje snakk om spel på denne maskina)? Vil dei vere nok til å avlaste prosessoren til videodekoding?

Standardkjølaren til prosessoren er øydelagt, no brukar eg ein Arctic Cooling CPU Freezer 64, som er for høg for kabinettet (tippar eg). Forslag til OK kjølar, som passar? :)

PSU-en kan eg kanskje òg skifte ut, men det er vel bare å putte inn Corsair CX400W, så ordnar det seg. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då er Gainward GeForce 8400 GS og Corsair VX450 bestilt. Kom akkurat på at eg ikkje veit om kabinettet støttar fullprofil-kort, så eg får håpe Multicom svarar før det vert sendt. :p

Takk for tips om kjølar, gledar meg no. :D

-Edit-

Om andre skulle lure, er det plass til fullprofil (vanlege) kort i kabinettet, i følgje Multicom. :)

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...