abene Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ironkey skal snart være klar med en ny robust minnepinne pakket med sikkerhetsfunksjoner. Les mer Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ingen tvil om at HW.no har teknologijournalister av ypperste klasse: "Den har programvare for avansert kontroll med massevis av ulike funksjoner" Veldig bra artikkel, folkens. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ser ut som han har fjernet det nå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Stilig med det gjennomsiktige glasset i midten da. Synd det var så lite lagringsplass på den da : ) Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 innebygd selvødeleggende mekanisme. Av den typen som smeller? :O Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er i alle fall en ganske så sikker minnepinne, passer vel bra for alle som har meget sensitive data på den. For fattigmannen i gata så holder det faktisk med at man er flink til å kryptere minnepinnen i steden om man så ønsker det, noe jeg selv gjør. På min egen minnepinne så har jeg passordene mine (i eget passordprogram) + nytteprogrammer for recovery og reparasjon av pc. Selvsagt så ligger passordene kryptert på minnepinnen så det ikke er mulig å se dem direkte. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 innebygd selvødeleggende mekanisme. Av den typen som smeller? :O Klart, og med en damestemme som sier "the self destruct sequence has been activated, all personnel evacuate immediately". Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Jeg sier bare TrueCrypt... fritt (gratis) og plattformuavhengig Skulle likt å møte noen som trenger høyere grad av sikkerhet enn det. Endret 15. juli 2009 av Langbein Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Klart, og med en damestemme som sier "the self destruct sequence has been activated, all personnel evacuate immediately". Gode gamle Alien Breed? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Synes egentlig at det er litt spesielt at en sikkerhetsorientert bedrift ville tillatt bruk av minnepinner i utgangspunktet. Problemet er jo ikke bare at ansatte mister dem, men at folk som blir sagt opp kan ta bedriftsopplysninger med seg, eller at ansatte tar med virus og andre skumle programmer med seg innenfor bedriftens brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå