Jazzmaster Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Har et problem med at Max Payne chraser til Desktop hele veien, spesielt når det skifter map/loader. Oppsett: Abit KG7 RAID Asus V8200 GeForce 3 64mb Deluxe Detonator 21.85 [email protected](266FSB) 512mb DDR-RAM CAS 2 2*30 IBM ATA 100 RAID 0 Win2K SP2. Noen som har det samme problemet og som har en løsning. Jeg har muligens funnet en løsning. Innstaler Kung Fu moden og load de innlagte chapter savingsene, men det idiotisk at man ikke kan bruke egne savings for at dette skal fønke bra. http://home.chello.no/~kim.wetteland/ Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Kjører du nyeste ver. av MAXP? Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 11. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2001 Quote: On 2001-10-11 02:46, Dipso skrev:Kjører du nyeste ver. av MAXP? Hei der! Jepp gjør nok det patch 1.02. Takk for forslaget anyway. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 26. oktober 2001 Del Skrevet 26. oktober 2001 Har hatt et liknende problem. Men min crashet ikke bare til desktop, den gikk av og til helt i stå. Er ikke helt sikker på problemet, men når jeg kjører Memturbo 2.0 samtidig som jeg spiller skjer dette ikke lenger. Memturbo 2.0 frigjør nemlig minne når du kommer under en viss grense (denne kan du bestemme selv). Tror problemet er at Max Payne sluker minnet når du driver og loader og saver uansett hvor mye man har. Jeg f. eks. har 448 MB RAM. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 26. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2001 Quote: On 2001-10-26 16:23, Ganjaman skrev:Har hatt et liknende problem. Men min crashet ikke bare til desktop, den gikk av og til helt i stå.Er ikke helt sikker på problemet, men når jeg kjører Memturbo 2.0 samtidig som jeg spiller skjer dette ikke lenger. Memturbo 2.0 frigjør nemlig minne når du kommer under en viss grense (denne kan du bestemme selv). Tror problemet er at Max Payne sluker minnet når du driver og loader og saver uansett hvor mye man har. Jeg f. eks. har 448 MB RAM. Jeg har nå fått bukt med problemet. Jeg stakk innom noen utenlandske forum, og jeg så at alle som hadde Soundblaster og Win2K hadde samme problemet i en eller annen form. Jeg fjerna Soundblaster Creatic Launcher menyen som kommer "ned" når du peker med musen over den. Etter det så har ALLE spill vært stabile, til og med min PC nr: 2 ble jeg kvitt problemer med 3D spill som hopper ut eller chrasher. Trodde først det var overklokkinga men det var det ikke, jeg kjører GeForce Asus V8200 Deluxe på 266/588!! stabilt som hekkan, og AMD [email protected]. Sjekk http://www.kimwetteland.com for mer info. wOrd oUt! Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 27. oktober 2001 Del Skrevet 27. oktober 2001 Du skulle ha fortalt at du hadde Creative menyen liggende der opp. For da hadde jeg sagt at det var ditt problem. (Har nemlig hatt det problemet jeg også) :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 Hadde delvis samme problemet... Det med Creative-linja... Men MaxPayne så bare stygt ut.. Det kræsja ikke sånn direkte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå